بسته خبری ارزهای دیجیتال - چهارشنبه 23 بهمن

سقوط مجدد قیمت بیت‌کوین به کمتر از 9 هزار دلار

02:56 - 1400/01/18
ابهامات در روند حرکتی ارزهای دیجیتال، ممنوعیت تبلیغات کریپتوها در سرویس‌های گوگل، تلاش دولت تایلند برای قانونگذاری در بازار ارزهای دیجیتال و برنامه کره‌جنوبی برای طراحی چهارچوبی جدید به منظور عرضه اولیه کریپتوها از مهمترین عناوین خبری امروز به حساب می آیند.
سقوط مجدد قیمت بیت‌کوین به کمتر از 9 هزار دلار

روند رو به افول قیمت ارزهای دیجیتال در روز چهارشنبه ادامه یافت و بدین ترتیب بیت کوین بار دیگر به کمتر از 9 هزار دلار رسید.

سقوط مجدد قیمت بیت‌کوین به کمتر از 9 هزار دلار18

شرکت مشهور گوگل در بیانیه ای اعلام کرد که سیاست گذاری خود در زمینه تبلیغات ابرازهای مالی را به روز کرده و بر اساس سیاست گذاری جدید، از ماه ژوئن تبلیغات مرتبط با ارزهای دیجیتال و سایر ابزارهای مالی که خارج از قالب های قانونی معامله می شوند در تمام پلتفرم های تبیغاتی این شرکت ممنوع خواهد بود.

وزارت اقتصاد تایلند اعلام کرد که پیش نویس قانون نظارت بر بازار ارزهای دیجیتال در این کشور در هفته‌های پیش‌رو منتشر خواهد شد.

روزنامه Korea Times  در گزارشی اعلام کرد که مقام ناظر بر بازارهای مالی کره جنوبی در حال رایزنی با اداره مالیات، وزرات دادگستری و سایر نهادهای مالی است تا بدین وسیله چهارچوب قانونی جدیدی را برای عرضه اولیه ارزهای دیجیتال با در نظر گرفتن شرایط مد نظر دولت این کشور ارائه کند.