بسته خبری ارزهای دیجیتال-چهارشنبه 16 اسفند

02:29 - 1400/01/18
تداوم افت قیمت کریپتوها، راه اندازی صندوق مبتنی بر شاخص در بازار ارزهای دیجیتال از سوی Coinbase، هشدار اقتصاددان بانک مرکزی بریتانیا در مورد ریسک های بازار کریپتوها و ارائه ارز دیجیتال ونزوئلا از طریق پلتفرم معاملاتی فارکس از عناوین مهم خبری امروز به شمار می روند.
بسته خبری ارزهای دیجیتال-چهارشنبه 16 اسفند

در معاملات روز چهارشنبه قیمت ارزهای دیجیتال افت ملموسی را پشت سرگذاشته و در این میان شدیدترین کاهش قیمت مربوط به EOS بوده است.

بسته خبری ارزهای دیجیتال-چهارشنبه 16 اسفند15

  • بازار معاملات ارزهای دیجیتال Coinbase از تصمیم خود برای راه اندازی یک صندوق سرمایه گذاری مبتنی بر شاخص وزنی در بازار کریپتوها خبر داد.
  • اندی هالدین، اقتصاددان برجسته بانک مرکزی انگلستان در مصاحبه ای نسبت به خرید ارزهای دیجیتال هشدار داد و اعلام کرد که بازار کریپتوها ریسک‌های بالقوه زیادی را به همراه دارد. وی در عین حال اظهار داشت که با توجه به سهم کمتر از یک درصدی ارزهای دیجیتال در ثروت جهانی، در شرایط فعلی خطری از جانب این بازار اقتصاد جهانی را تهدید نمی کند.
  • قاضی دادگاه فدرال بروکلین در حکمی اعلام کرد کمیسیون معاملات آتی کالایی آمریکا می تواند همانند هر کالایی بر بازار ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین قانونگذاری کند.
  • دولت ونزوئلا از عزم خود برای ارائه امکان معامله ارز دیجیتال این کشور موسوم به پترو از طریق پلتفرم معاملاتی فارکس Dicom  خبر داد.