بسته خبری ارزهای دیجیتال -سه‌شنبه 8 اسفند

01:57 - 1400/01/18
احیای قیمت ارزهای دیجیتال، اظهارات برخی از مقامات بلند پایه اتحادیه اروپا در زمینه احتمال افزایش نظارت در بازار ارزهای دیجیتال و لزوم ورود هر چه سریعتر مقامات اروپایی به قانونگذاری در زمینه معاملات کریپتوها از مهمترین عناوین خبری امروز به شمار می روند.
بسته خبری ارزهای دیجیتال -سه‌شنبه 8 اسفند

ارزهای دیجیتال در روز سه شنبه معاملات پر رونقی را پشت سرگذاشتند و قیمت بسیاری از این محصولات رشدی دو رقمی را تجربه کرد.

بسته خبری ارزهای دیجیتال -سه‌شنبه 8 اسفند6

  • نایب رئیس کمیسیون اروپا از احتمال قانونگذاری این نهاد بر بازار ارزهای دیجیتال خبر داد. والدیس دامبراسکیس در این زمینه اعلام کرد که در ماه های آینده سران اتحادیه اروپا ممکن است نظارت بیشتری را بر بازار کریپتوها اعمال کند.
  • نایب رئیس کمیته امور پولی پارلمان اروپا  اعلام کرد که اتحادیه اروپا باید به سرعت به سوی قانونگذاری در زمینه بازار ارزهای دیجیتال پیش برود چرا که در خلا الزامات قانونی کافی، در حال حال حاضر بسیاری از سرمایه گذاران خرد در حال از دست دادن سرمایه خود با توجه به ریسک بسیار بالای این بازار هستند.
  • موسسه مشهور مدیرت سرمایه گذای BlackRock در یادداشتی خطاب به مشتریان خود اعلام کردکه با توجه به نوسانات شدید قیمت کریپتوها، پراکنده بودن بازارهای معاملاتی و نبود چهارچوب های قانوی لازم، تنها سرمایه گذارانی که قادر به هضم زیان های شدیدی در حد از ست دادن کل مبلغ سرمایه گذاری شده در بازار ارزهای دیجیتال هستند باید پا به معامله در این بازار بگذارند.
  • موسسه تحیقاتی Jon Peddie در گزارش اعلام کرد که در سال 2017میلادی 3 میلیون قطعه کارت گرافیکی دو شرکت NVIDIA و AMD از سوی استخراج گنندگان ارزهای دیجیتال خریداری شد.