بسته خبری ارزهای دیجیتال -دوشنبه 7 اسفند

01:53 - 1400/01/18
افت قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتال در روز دوشنبه، ارسال اطلاعات کاربران از سوی Coinbase به دولت آمریکا و بازرسی از 20 شرکت سهامی در کره جنوبی در زمینه فعالیت این شرکت ها در بازار کریپتوها از عناوین مهم خبری امروز به حساب می‌آیند.
بسته خبری ارزهای دیجیتال -دوشنبه 7 اسفند

 صبح امروز روندی مبهم بر بازار ارزهای دیجیتال حاکم بود اما رفته رفته جو منفی بر معاملات بیشتر این محصولات حاکم شد.

بسته خبری ارزهای دیجیتال -دوشنبه 7 اسفند2

  • بزرگترین بازار معامالت ارزهای دیجیتال آمریکا موسوم به Coinbase در اطلاعیه‌ای به 13 هزار مشتری خود اعلام کرد که اطلاعاتی از جمله شناسه مالیاتی، نام، تاریخ تولد و سابقه معاملات این افراد را می‌بایست به اداره درآمد داخلی آمریکا ارائه دهد.
  • رئیس جمهور ازبکستان به بانک مرکزی، وزارت فن‌آوری اطلاعات و وزارت اقتصاد این کشور دستور داد تا ابتدای ماه سپتامبر پیش نویس قانون ارزهای دیجیتال این کشور را تدوین کنند.
  • مرکز نظارت مالی کره جنوبی اعلام کرد که 20 شرکت سهامی حاضر در بورس اوراق بهادار این کشور به علت فعالیت‌های مشکوک در ارتباط را ارزهای دیجیتال مورد بازرسی این نهاد قرار گرفته‌اند. به گفته مرکز نظارت مالی، این شرکت‌ها فعالیتهای خود در بازار ارزهای دیجیتال از جمله خرید و فروش و یا تهیه طرح های کسب و کار بر مبنای زنجیره بلوکی را بیش از اندازه واقعی جلوه داده اند تا بدین وسیله ارزش سهام خود را در بورس به صورت کاذب بالا ببرند.