بسته خبری ارزهای دیجیتال - 7 فوریه

رشد دو رقمی کریپتوها

00:58 - 1400/01/18
رشد دورقمی ارزش ارزهای دیجیتال در بازارهای جهانی، تلاش هند برای اخذ مالیات از معامله گران کریپتوها، انتقاد رئیس کل بانک تسویه بین‌المللی از ماهیت ارزهای دیجیتال و درخواست ونزوئلا از اوپک برای راه اندازی ارزهای دیجیتال بر پایه نفت از عناوین خبری مهم امروز به شمار می روند.
رشد دو رقمی کریپتوها

از شب گذشته روند نزولی قیمت ارزهای دیجیتال به پایان رسیده و این ارزهارشد قیمت ملموسی را تا این لحظه از معاملات امروز تجربه کرده اند.

رشد دو رقمی کریپتوها4

رئیس اداره مالیات‌های مستقیم هند اعلام کرد که 100هزار نفر از افراد که در این کشور موفق به کسب سود از خرید و فروش ارزهای دیجیتال شده‌اند مالیاتی بابت این سود پرداخت نکرده‌اند. ساشیل چاندارا در این زمینه اعلام کرد که این افراد شناسایی شده و اظهارنامه مالیاتی برای آنها صادر خواهد شد.

رئیس جمهور ونزوئلا از اعضای اوپک درخواست کرد که این کشورها به همراه ونزوئلا پلتفرمی از ارزهای دیجتالی بر پایه نفت را توسعه دهند،

رئیس کل بانک تسویه بین‌المللی در خلال سخنرانی در دانشگاه گوته فرانکفورت بیت کوین را ترکیبی از حباب و الگوی پونزی دانست. آگوستین کارستن همچنین اعلام کرد که حوزه ارزهای دیجیتال بسیار نیاز به سیاست گذاری دولت‌ها و نهادهای بین المللی دارد.

صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) پروژه جدیدی رابر پایه ارزهای دیجیتال را برای جمع آوری کمک مالی به کودکان سوریه معرفی کرد.  درپروژه بر پایه بلاک‌چین مد نظر یونیسف کاربران میتوانند با استفاده از کارت گرافیکی سیستم کامپیوتری خود اقدام به استخراج اتریوم اقدام کنند و اتریوم استخراج شده از این روش برای ارتقای وضعیت کودکان سوری مورد استفاده قرار خواهد رفت. استخراج اتریوم در این پروژه از طریق نرم افزار Claymore صورت خواهد گرفت.