مجمع عادی به طور فوق‌العاده بانک آینده برگزار شد

هیات مدیره جدید « وآیند »

22:45 - 1400/01/17
اعضای هیات مدیره بانک آینده در مجمع عادی به طور فوق‌العاده انتخاب شدند. در تغییرات هیات مدیره افشین تیرداد جایگزین محمدعلی بهزادان شد.
هیات مدیره جدید « وآیند »

مجمع عادی به طور فوق‌العاده بانک آینده با حضور 78 درصد سهامداران برگزار شد و در نهایت اعضای هیات مدیره انتخاب شدند که براساس آن جلال رسول اف؛ مدیرعامل فعلی بانک آینده، قاسم بختیاری‌فر، ناصر کریمی، مرتضی شاکری و افشین تیرداد به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره انتخاب شدند.

نسبت به اعضای قبلی، افشین تیرداد جایگزین محمدعلی بهزادان شده است که دلیل آن عدم تایید آقای بهزادان توسط بانک مرکزی به علت سن بالا اعلام شد. گفته شد زمان تصدی اعضای قبلی، تیرماه امسال به پایان رسیده بود اما برای انتخاب اعضای جدید منتظر تایید بانک مرکزی بوده‌اند. سعید قهرمان‎پور نیز به عنوان اعضای هیات مدیره علی البدل انتخاب شد. بانک باید دو عضو علی البدل داشته باشد که گفته شد تاییدیه نفر دوم هنوز توسط بانک مرکزی صادر نشده است و در مجامع بعدی انتخاب خواهد شد.

بر مبنای مصوبه مجمع عادی به طور فوق‌العاده بانک آینده موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت سامان پندار؛ حسابرس و بازرس اصلی و موسسه حسابرسی و خدمات مالی فاطر به عنوان حسابرس علی البدل انتخاب شد. بانک مرکزی در مجمع سالانه، نامزدهای حسابرس و بازرس مورد نظر شرکت را تایید نکرده بود و به همین خاطر در این مجمع، بین سه حسابرس مورد تایید بانک مرکزی رای گیری انجام شد.