مجمع عادی به طور فوق‌العاده گسترش صنایع انرژی آذرآب برگزار شد

انتخاب هیات مدیره « فنرژی »

22:10 - 1400/01/17
 مجمع عادی گسترش صنایع انرژی آذرآب با انتخاب اعضای هیات مدیره به کار خود پایان داد. نکته حائز اهمیت این است که همه پنج کرسی در این دوره و دوره قبل وابسته به آذرآب هستند.
انتخاب هیات مدیره « فنرژی »

مجمع عادی به طور فوق‌العاده گسترش صنایع انرژی آذرآب در حالی با حضور 85 درصد سهامداران برگزار شد که در پایان با دستور کار انتخاب اعضای هیات مدیره صنایع آذرآب، ستاره تدبیر پارس، دهکده گردشگری الماس اراک، تبدیل انرژی سامان و مهندسی توسعه صنایع نفت و گاز آذرآب به عنوان اعضای هایت مدیره انتخاب شدند.

نسبت به اعضای قبلی، مهندسی توسعه صنایع نفت و گاز آذرآب جایگزین گروه صنعتی آذر خاک شده است، ولی همه پنج کرسی در این دوره و دوره قبل وابسته به آذرآب هستند.

پرسش و پاسخ

در بخش پرسش سهامداران و پاسخ مسئولان عنوان شد: گسترش صنایع انرژی آذرآب ادعایی (Claim) در پروژه بیستون به مبلغ 58 میلیارد تومان مطرح کرده است، آیا این موضوع صحت دارد؟ همچنین موضوع تسعیر ارز 48 میلیارد تومانی به کجا رسیده است؟ فاینانس قرارداد اصلی سیکل ترکیبی نیروگاه بیستون به کجا رسیده است؟

هیات رییسه در این خصوص اعلام کرد: باید فرصت دهید تا هیات مدیره مستقر شده و پس از بررسی مواردی که گفته شد، هرکدام به قطعیت رسید اعلام کند. در این میان البته نماینده بورس تذکر داد پاسخ سوالات باید از طریق کدال اعلام شودکه رییس جلسه نیز آن را تایید کرد.

حاشیه‌های مجمع

- به خاطر حضور دیرهنگام نماینده بورس، جلسه با 20 دقیقه تاخیر شروع شد. یکی از سهامداران به شوخی گفت: نماینده بورس راهش دور است! (ساختمان شرکت آذرآب دقیقا در کنار ساختمان سازمان بورس اوراق بهادار قرار دارد)

- چهره‌های هیات رییسه مجمع به جز منشی، کاملا جدید بودند و نه تنها به نظر می‌رسید که از شرکت اطلاعات دقیقی ندارند، بلکه اداره جلسه را نیز به سختی پیش می‌بردند.

- چند نفر از سهامداران حقیقی (ظاهرا) درصدی در جلسه حاضر بودند. دو نفر از آن‌ها ا مدیران گروهی تلگرامی مختص «فنرژی» بودند.