با برگزاری مجمع عادی به طور فوق‌العاده سرمایه‌گذاری شاهد انتخاب شد

هیات مدیره جدید « ثشاهد »

21:44 - 1400/01/17
مجمع عادی به طور فوق‌العاده سرمایه‌گذاری شاهد در حالی برگزار شد که انتخاب هیات مدیره در دستور کار این مجمع بود. برای نخستین بار یک عضو غیر از سهامدار عمده وارد ترکیب سهامداری «ثشاهد» شد.
هیات مدیره جدید « ثشاهد »

مجمع عادی به طور فوق‌العاده سرمایه‌گذاری شاهد در حالی با حضور 89 درصد سهامداران برگزار شد که انتخاب اعضای هیات مدیره در دستور کار قرار گرفت و براین اساس موسسه اندوخته شاهد، فرآوری و توسعه ابنیه شاهد، سرمایه‌گذاری سعدی، ذخیره شاهد و گروه توسعه مالی مهر آیندگان به عنوان اعضای هیات مدیره انتهاب شدند. برای نخستین بار یک عضو غیر از سهامدار عمده (گروه توسعه مالی مهر آیندگان) وارد ترکیب سهامداری «ثشاهد» شد.

در پایان این جلسه سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی انتخاب شد. پیش از این در مجمع سالانه «ثشاهد»، موسسه مفید راهبر انتخاب شده بود اما به گفته رئیس مجمع بعدا از قبول سمت خودداری کرد.

حاشیه‌های مجمع

- هیچکدام از اعضای هیات مدیره و نیز مدیرعامل شرکت در مجمع حضور نداشتند.

- درصد حضار مجمع ابتدا 84.04  درصد و بعد 86.55 درصد و هنگام شمارش آرا  91.08 درصد اعلام شد که به رقم آخری نماینده مهرآیندگان اعتراض کرد و نهایتا با مراجعه به رایانه رقم 89.06 درصد اعلام شد.

- گروه توسعه مالی مهرآیندگان با رای 8 سهامدار حقوقی دیگر توانست 17.7 درصد درصد آرا را کسب و وارد هیات مدیره شود.

- 8 سهامدار حقوقی که با مهرآیندگان ائتلاف کردند مدبران اقتصاد، بیمه ملت، بیمه ایران، سپهر صادرات، سرمایه گذاری صنعت و معدن، سرمایه گذاری اهداف، سرمایه گذاری پتروشیمی ایرانیان (پترول) و لفاف‌های چند لایه بودند.