های وب آماده انجام معامله شد

راند آخر بازگشایی « های وب »

21:41 - 1400/01/17
بازگشایی نماد «های وب» متاثر از اختلاف نظر سهامدار عمده و بورس در حالی در دو روز اخیر با اما و اگر روبه‌رو شد که برنماد این شرکت بورسی امروز بازگشایی شد. رصد بازار نمایانگر این است که صف خرید بالایی برای «های وب»در موقعیت مجاز- محفوظ اعمال شد.
راند آخر بازگشایی « های وب »

کشمکش‌ها بر سر بازگشایی نماد های وب در حالی در دو روز اخیر با رویکرد متفاوتی دنبال شد که با گفته‌های محمد علیزاده؛ مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت‌وگو با «سنا» نماد «های وب» بازگشایی یافت.

براساس تازه‌ترین اطلاعیه مقام ناظر بازار، نماد داده گستر عصر نوين (هاي وب) با توجه ارائه اطلاعات منشر شده در سايت كدال با محدوديت نوسان قيمت آماده انجام معامله شد.

پیش از این مدیرعامل های وب از احتمالی بازگشایی نماد های وب تا پایان هفته جاری خبر داده بود اما بعد از آن با اختلاف نظرها بر سر بحث بازارگردانی سهم احتمال بازگشایی «های وب» تا حد زیادی به بعد از توافق موکول شد. با تمامی این تفاسیر با مذاکره بین مدیران بورس تهران و سهامدار عمده های وب مشکل برطرف شد. حال باید در انتظار تصمیم‌های بازار در خصوص صف خرید بالای های وب تا پایان ساعت معاملات بود. پیش از این «دنیای بورس» در دو گزارش (های وب تا پایان هفته بازگشایی می‎‌شود؟ و عدم توافق های وب با بورس) تازه‌ترین اخبار از روند بازگشایی را مورد بررسی قرار داده بود.