رشد محدود دلار در آستانه انتشار صورتجلسه "فد"

21:08 - 1400/01/17
با وجود رشد محدود قیمت طلا به تبع تزلزل شاخص دلار، معاملات این محصول در آستانه اعلام آمارهای مهمی از اقتصاد آمریکا همچون تعداد درخواست کنندگان استفاده از بیمه بیکاری، شاخص اطمینان مصرف کننده و همچنین انتشار صورتجلسه کمیته بازار آزاد بانک مرکزی این کشور محتاطانه پیگیری می شود.
رشد محدود دلار در آستانه انتشار صورتجلسه "فد"

صبح امروز شاخص دلار در آستانه تعطیلی عید شکرگزاری  و همچنین در پیش رو بودن انتشار گزارش هایی مهم از اقتصاد آمریکا کمی افت کرد که این امر قیمت طلا را به محدوده مثبت کشاند.

با این وجود قرار است امشب گزارش های مهمی همچون آمار درخواست کنندگان استفاده از بیمه بیکاری و شاخص اطمینان مصرف کنندگان موسسه بلومبرگ منتشر شود. در عین حال صورتجلسه آخرین نشست فدرال رزرو نیز در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. پیش از انتشار این گزارش ها سرمایه گذران دیدگاه مبهمی را نسبت به سمت و سوی دلار در معاملات امروز دارند و بنابراین معاملات طلا نیز با احتیاط پیگیری می شود.

هم اکنون هر اونس طلا در بازار کامکس در قرارداد ماه دسامبر با قرارگیری در سطح 1283/6 دلار رشد 1/7 دلاری را پشت سرگذاشته است. در بازار نقدی قیمت سه دلار بالا رفته و در سطح 1283/2 قرار گرفته است.