خودروهای تجاری ایویکو ایتالیا شتاب می‌گیرد

زمان ورود محصول‌ جدید «خزامیا»

 مدیر بازاریابی و برنامه ریزی فروش زامیاد با اشاره به ورود محصول‌های جدید این شرکت در نیمه دوم سال‌جاری می‌گوید: در سال جاری تولید خودروهای تجاری شرکت ایویکو ایتالیا در زامیاد شتاب بیشتری خواهد یافت. زامیاد اخیرا پیش فروش محصول‌های جدید مینی بوس جدید ۱۹ نفره آذر(A50-15)  و ون مسافری جدید ۱۱ نفره آراد(A36-15) را آغاز کرده است.

سایپانیوز: حمید ترکی با تایید مطلب بالا عنوان کرد: رویکرد اصلی ایویکو پس از برجام، حضور مستقیم و فراگیر در بازار ایران بوده است؛ بدین صورت که طرف ایرانی قصد دارد محصول‌های این شرکت را در رده‌های مختلفی از جمله اتوبوس، مینی‌بوس، ون، کامیون‌های کشنده، باری، کمپرسی و کامیونت به بازار عرضه کند.

مدیر پروژه ایویکو زامیاد با اشاره به اینکه از سال گذشته، تولید محصول‌هایی همچون کامیون کشنده ایویکو استرالیسs500  و یورو کارگو آغاز و به بازار عرضه شده است، ابراز امیدواری کرد در سال جاری میزان تولید محصول‌های باری و مسافری ایویکو افزایش یابد.

مدیر بازاریابی زامیاد در پاسخ به سوالی درباره آینده بازار خودروهای مسافری در کشور، به کند بودن روند نوسازی مینی‌بوس‌های فرسوده اشاره کرد و گفت: با توجه به تردد حدود ۵۰ هزار دستگاه مینی بوس فرسوده در جاده‌های کشور و لزوم نوسازی این ناوگان، و درآمد پایین رانندگان مینی بوس و نداشتن توان مالی مناسب برای جبران اختلاف قیمت در تعویض خودرو فرسوده، روند نوسازی با کندی پیش رفته ولی امید است با حمایت‌ بانک‌ها و ارائه تسهیلات طرح خروج خودروهای مسافری فرسوده اجرایی شود.

با توجه به نیاز بازار خودروهای مسافری در کشور، زامیاد اخیرا پیش فروش محصول‌های جدید مینی بوس جدید ۱۹ نفره آذر(A50-15)  و ون مسافری جدید ۱۱ نفره آراد(A36-15) را آغاز کرده است. به گفته ترکی این محصول‌ها در نیمه دوم سال جاری آماده ورود به بازار خواهند بود.

Submitted by admin on