رشد آماری طلای سیاه

Submitted by admin on

دنیای بورس: پس از تجربه افت 3 دلاری روز گذشته، نفت معاملات امروز را صعودی آغاز کرد و توانست بخشی از کاهش سه‌شنبه را جبران کند.

هر بشکه نفت خام وست تگزاس آمریکا «WTI» برای تحویل در آگوست 0.3 درصد (معادل 17 سنت) افزایش قیمت را تجربه کرد و به بهای 56.4 دلار به فروش رسید. بهای نفت برنت نیز برای تحویل در ماه سپتامبر 12 سنت یا 0.2 درصد رشد کرده و به سطح 62.5 دلار به ازای هر بشکه رسید.

رشد طلای سیاه با حمایت اوپک

Submitted by admin on

دنیای بورس: به گزارش رویترز دیروز نشست اوپک و کشورهای هم‌پیمان آن در وین برگزار شد. در این جلسه تمامی کشورهای حاضر با کنار گذاشتن اختلاف‌های داخلی بین خود با تمدید کاهش تولید نفت برای برقراری تعادل در بازار جهانی موافقت کردند.

امروز هر بشکه نفت خام وست تگزاس آمریکا 0.07 درصد (معادل 4 سنت) افزایش قیت یافته و به بهای 59.12 دلار به فروش می‌رسد. از سمت دیگر برنت نیز شاهد رشد 0.26 درصدی (معادل 17 سنت) قیمت خود بوده و به بهای 65.23 دلار به ازای هر بشکه مبادله می‌شود.

اوج 20 روزه طلای سیاه

Submitted by admin on

دنیای بورس: به گزارش رویترز بهای نفت طی معاملات روز چهارنشبه در بازارهای آسیایی افزایشی شد. هر بشکه نفت خام وست تگزاس آمریکا «WTI» بیش از 1.8 درصد (معادل 1.08 دلار) افزایش قیمت یافته و به بهای 58.88 دلار به فروش می‌رسد. نفت برنت نیز شاهد رشد 1.28 درصدی (معادل 0.82 دلار) بوده و هر بشکه از آن به بهای 65.11 دلار مبادله می‌شود.

رشد دو موتوره طلای سیاه

Submitted by admin on

دنیای بورس: بلومبرگ گزارش داد وزیر نفت ونزوئلا اعلام کرده است که نشست اوپک پلاس در تاریخ اول و دوم ماه ژولای در وین برگزار خواهد شد تا در مورد تمدید طرح کاهش تولید نفت تا انتهای سال 2019 تصمیم‌گیری شود.

هر بشکه نفت خام وست تگزاس آمریکا «WTI» در 24 ساعت گذشته حدود 5 درصد (معادل 2.6 دلار) افزایش یافته و به قیمت 54.4 دلار به فروش می‌رسد.

نفت برنت نیز شاهد رشد 3.2 درصدی (معادل 2 دلار) بوده است و به سطح 62.4 دلار به ازای هر بشکه رسیده است.

تعدیل پیش‌بینی رشد تولید نفت آمریکا

Submitted by admin on

دنیای بورس:‌ اداره انرژی آمریکا گزارش ماهانه فعالیت حفاری خود را در روز دوشنبه منتشر کرد. بر اساس این گزارش انتظار می‌رود در ماه ژولای تولید روزانه نفت آمریکا از 7 میدان شیل اصلی این کشور 70 هزار بشکه افزایش یافته و به سطح 8.52 میلیون بشکه برسد.

بیشترین تغییر مورد انتظار به ناحیه پرمیان برمی‌گردد که بین تگزاس و نیومکزیکو قرار دارد. بر اساس پیش‌بینی‌ها تولید روزانه پرمیان در ماه ژولای 55 هزار بشکه افزایش خواهد یافت و رکورد 4.23 میلیون بشکه‌ای را به ثبت خواهد رساند.

کاهش قیمت نفت با موضع‌گیری جدید سران سعودی

Submitted by admin on

دنیای بورس: به گزارش «Investing» بهای نفت خام وست تگزاس آمریکا «WTI» امروز 0.97 درصد (معادل 60 سنت) کاهش یافته و به قیمت 62.5 دلار معامله می‌شود.

نفت برنت نیز ضمن تجربه افت 0.62 درصدی (معادل 45 سنت) به سطح 71.7 دلار رسیده است.

رشد غافلگیرکننده ذخایر تجاری نفت آمریکا

Submitted by admin on

دنیای بورس: هر بشکه نفت خام وست تگزاس آمریکا «WTI» 0.73 درصد افت قیمت داشته و به بهای 61.33 دلار معامله می‌شود. نفت برنت نیز با کاهش 0.34 درصدی در سطح 71 دلار به ازای هر بشکه قیمت‌گزاری شده است.

Subscribe to موسسه نفت آمریکا