طرح توسعه « فولاژ » به کجا رسید| کمبود الکترود گرافیتی نداریم

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، علیرضا چایچی؛ مدیرعامل تولید فولاد آلیاژی ایران در گفت و گو با اقتصاد بیدار در خصوص گزارش عملکرد 9 ماهه این شرکت گفت: با توجه به گزارش تولید و فروش ماهانه شرکت که در سایت کدال نیز منتشر شده، فروش شرکت طی 9 ماهه منتهی به 30/09/1398 بالغ بر 19.955 میلیارد ریال بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل با افزایش 55 درصد روبروست که ناشی از افزایش در مقدار و نرخ فروش بوده است.

 

انتظار تداوم رکورد تولید کاتد « فملی »

Submitted by admin on

مس پرس: رضا رحمانی؛ وزیر صمت در آیین افتتاح طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس شهر بابک گفت: هم‌اکنون طرح اسیدسولفوریک مجتمع مس سرچشمه بیش از 95 درصد پیشرفت دارد و تا پایان سال جاری به مرحله تولید می‌رسد و این سرمایه‌گذاری در مجتمع مس سرچشمه با هدف افزایش الزامات محیط زیستی صورت گرفته است.

برچسب‌ها

طرح توسعه نیروگاهی با سرمایه‌گذاری « ومعادن »

Submitted by admin on

دنیای بورس: عملیات طرح‌های نیروگاه‌های «ومعادن» از بزرگ‌ترین پروژه‌های سمنان و شاهرود همزمان با سفر استانی رئیس‌جمهوری آغاز شد.

زیر و بم طرح زیست‌محیطی « شبریز »

Submitted by admin on

پتروشیمی تبریز: سیاوش درفشی؛ مدیرعامل در مراسم افتتاح طرح زیست‌محیطی به روش اکسیداسیون حرارتی با قابلیت بازیابی انرژی در واحد ABS پتروشیمی تبریز اظهار کرد: واحد ABS به روش RTO برای نخستین بار در کشور، در مجتمع پتروشیمی تبریز به بهره‌برداری رسید. واحد ABS پتروشیمی تبریز، تحت لیسانس شرکت Cheil-Samsung کره‌جنوبی، پلیمر ABS (آکریلو نیتریل بوتادین استایرن منومر) تولید می‌کند و ظرفیت تولید این واحد 30 هزار تن در سال است. پتروشیمی تبریز اجرای طرح فوق در واحد ABS را از سال ۱۳۹۵ در دستور کار خود قرار داد.

برچسب‌ها

دستور کار جدید « ‌فخوز »

Submitted by admin on

چیلان: محمد کشانی؛ مدیر عامل فولاد خوزستان در خصوص سه استراتژی فولاد خوزستان که در سال گذشته برای شرکت ترسیم شد عنوان کرد: این سه استراتژی شامل تکمیل زنجیره ارزش در صنایع بالادستی، پایین دستی و طرح های توسعه است. در تکمیل زنجیره ارزش در بالادست با تملک صنعتی و معدنی توسعه ملی به این مهم دست یافتیم و در صنایع پایین دستی نیز خرید فولاد اکسین در دستور کار بوده و در مراحل نهایی است تا حداقل ۱.۲ میلیون تن از محصول‌های میانی شرکت به محصول‌های نهایی تبدیل شود.

برچسب‌ها

17 طرح در شرف راه‌اندازی « فملی »

Submitted by admin on

دنیای بورس: شرکت ملی مس ایران در یک گزارش دوره‌ای اعلام کرده 22 پروژه توسعه را در مجموعه طرح‌ریزی کرده که از این تعداد 5 پروژه مورد بهره‌برداری قرار گرفت و 17 طرح در چارچوب برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی و بهره‌برداری قرار دارد.

 

گزارش مفصل ویژه‌نامه امروز شرکت ملی مس ایران در «دنیای اقتصاد» را بخوانید:

برچسب‌ها

وضعیت جدید طرح‌های « فملی »

Submitted by admin on

کلنگ‌زنی طرح توسعه 1800 هکتار منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با محور صنایع پایین‌دستی مس دیروز با حضور رییس ایمیدرو انجام شد. ایجاد شهرک اختصاصی مس، شهرک اختصاصی نیروگاه خورشیدی و شهرک اختصاصی سرمایه‌گذاری ایران و چین در این طرح توسعه در نظر گرفته شد.

برچسب‌ها

پروژه  تامین خوراک « شکبیر »

Submitted by admin on

روابط عمومی: از زمان راه‌اندازی پتروشیمی امیرکبیر، طبق چارچوب تقسیم کاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، مقرر شد خوراک این کارخانه از طریق پتروشیمی بندرامام و سپس پتروشیمی مارون تامین شود، اما با وجود این تعهدات و قراردادهای منعقد شده، به دلیل مشکلات فراوان ناشی از عدم انجام تعهدات از سوی شرکت‌های مذکور، خوراک به اندازه کافی و مورد توافق طرفین تامین نشد.

برچسب‌ها

دست‌انداز‌های جدید تولید « فولاژ »

Submitted by admin on

مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران در خصوص اعلام نرخ دلار ۴هزار و ۲۰۰ تومانی و تاثیر آن بر صورت‌های مالی مجموعه می‌گوید: با وجود عملکرد مثبت مجموعه و ثبت رکورد در بخش تولید و صادرات اما با اعلام دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی، ۳۴ میلیارد تومان از سود شرکت کاهش پیدا کرد.

برچسب‌ها

زمان‌بندی اجرای 5 طرح توسعه « فملی »

Submitted by admin on

مدیر عامل شرکت ملی مس ایران در دیدار با مدیران مجتمع مس سرچشمه و شهربابک، با حضور در معادن چاه فیروزه، معدن دره‌زار، درآلو و همچنین طرح توسعه ذوب و پالایشگاه خاتون‌آباد و سرچشمه، روند اجرایی این طرح‌های توسعه‌ای که همگی با هدف افزایش ظرفیت تولید کنسانتره و کاتد شرکت مس در دست اقدام است را مورد بررسی قرار داد.

برچسب‌ها

Subscribe to طرح توسعه