کام سهامداران زهر شد/ بازار ارز و طلا درجا زدند

Submitted by karkhane on

به گزارش اکوایران، تمامی بازارها در هفته جاری زیر سایه ریسک خونخواهی از اسرائیل قرار داشتند. در اولین روز کاری هفته جاری بورس تهران با فشار فروش سنگین مواجه شدند و تنها تعداد کمی از نمادها توانستند رنگ سبز خود را حفظ کنند.

 

چرا بیت کوین پرواز کرد؟/ عروسی به کوچه طلا رسید

Submitted by karkhane on

به گزارش دنیای بورس و به نقل از اقتصادنیوز، در روزی که گذشت بیت کوین به صحبت های روز پنج شنبه جرم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا واکنش نشان داد و بیش از ۹ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد.

 

رئیس فدرال  گفت قصد ندارد ارزهای رمزنگاری شده را ممنوع کند ، اما گفت که استیبل کوین ها نیاز به نظارت بیشتری دارند.

بانک مرکزی طلا را غافلگیر می‌کند؟

Submitted by karkhane on

به گزارش دنیای بورس و به نقل از اقتصادنیوز، هفته پیش رو هفته پرهیجانی برای بازار خواهد بود. و همچنین به نظر می رسد بازارها همچنان توجه های زیادی را به وضعیت سیاست های جهانی می کند اما اتفاق کلیدی این هفته نشست فدرال رزرو خواهد بود. 

 

هفته برای دلار

شاخص خرید مدیران بخش خصوصی برای ماه سپتامبر(شهریور) پنجشنبه مورد توجه قرار خواهند گرفت.انتظار می رود خدمات PMI آمار کلیدی هفته باشد.

فشار جهانی به قیمت سکه امامی/ ریسک نزول در بازار سکه

Submitted by karkhane on

به گزارش دنیای بورس و به نقل از اقتصادنیوز، نزول بهای اونس طلا در انتهای هفته، وضعیت دشواری را برای دارندگان فلز گران بهای داخلی ایجاد کرده است.

نکته بسیار مهم در پیش بینی قیمت طلا

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از ایسنا، بازار طلا در سال ۲۰۲۰ ماهیت دوگانه خود را نشان داد و همزمان با سقوط تقاضای فیزیکی برای طلا، تقاضای سرمایه‌گذاری برای این فلز ارزشمند به رکورد تاریخی رسید.

شورای جهانی طلا گزارش سه ماه چهارم و ترندهای تقاضا در سال ۲۰۲۰ را منتشر کرد که نشان داد تقاضا برای طلا در سه ماه چهارم به ۴/ ۷۸۳ تن رسید که ۲۸ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال ۲۰۱۹ کاهش داشت و ضعیف‌ترین تقاضای سه ماهه از زمان بحران مالی سال ۲۰۰۸ به این طرف بود.

بازارها در انتظار جلسه مهم امشب فدرال رزرو | قیمت طلا از امشب تغییر میکند؟

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از اقتصادنیوز، بازارهای جهانی روزی که گذشت را در انتظار آمارها نشستند و به همین دلیل آرامش در بازار حکمفرما بود. بازارها بیش از اینکه در روز سه شنبه واکنش خاصی نشان دهند چشم انتظار داده‌هایی هستند که چهارشنبه منتشر می‌شود.

سیگنال جو بایدن | طلای جهانی دوباره صعودی میشوند؟

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، به نقل از دنیای اقتصاد،جنت یلن که کاندیدای جو بایدن برای تصدی پست وزارت خزانه‌داری آمریکاست سیگنال انبساطی بسیار بزرگی را به بازارها مخابره کرد.

به‌نظر می‌رسد در روزی که جو بایدن به‌صورت رسمی وارد کاخ سفید شد، مجددا چشم‌انداز بسته‌های حمایتی در ایالات متحده به اصلی‌ترین عامل نوسانات بازارها تبدیل شده است.

قیمت طلای جهانی پُرقدرت شروع کرد+ نمودار

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، دنیای اقتصاد نوشت: طلا سال ۲۰۲۱ را با شکست مرز روانی ۱۹۰۰ دلاری آغاز کرد. پس از آنکه طلا در سال ۲۰۲۰، بهترین عملکرد خود را با بازدهی بیش از ۲۴ درصد به ثبت رساند، این فلز ارزشمند در روزهای اولیه سال جدید با قدرت کار خود را آغاز کرد و سد ۱۹۰۰ دلاری را که هفته‌ها در تلاش برای عبور از آن بود را با قدرت پشت سر گذاشت.

پیش بینی بورس | رفتار بورس در سه ماه آخر سال

Submitted by admin on

چکیده: در سه فصل نخست، روند بازارها با دمای فصلی تطابق داشت. در بهار، دلار و سکه، روند رشد ملایمی داشتند؛ ولی بازار سهام با قدرت از نقاط مقاومتی عبور کرد. روند افزایشی و التهاب بازارها در تابستان وارد فاز تازه‌ای شد و دلار و سکه عقب‌ماندگی خود از بازار سهام را جبران کردند. در فصل سوم، شاهد عقبگرد دسته‌جمعی در تمام بازارها بودیم و به مرور خزان قیمتی آغاز شد. سکه و دلار پس از افزایش شدید ابتدای مهرماه، در مسیر نزولی قرار گرفتند.

قیمت طلا و نفت چقدر تغییر میکند

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، اقتصادنیوز نوشت: با توجه به آغاز ساخت و تولید واکسن در برخی کشورها، بازارها کمی آٰرامش گرفتند. به طوری که انباشت ذخیره نفت بر قیمت نفت تاثیری نگذاشت.

آنگونه که کیتکو گزارش داده است، قیمت طلا امروز در معاملات سقوط کرد و بیشترین سقوط را در معاملات قرارداد تحویل در فوریه 2021 تجربه کرد. برهمین اساس قیمت هر اونس به 1828 دلار رسید. 

از نیمه شب ۲۰ آذر معاملات آتی طلای EST با کاهش خالص 32 دلار (-71.1٪) به قیمت 1842.90 دلار رسیده بود. 

Subscribe to بازار طلا