راهکار جدید فدرال رزرو؛ افزایش تورم هدف برای مقابله با مشکلات اقتصادی؟!

Submitted by karkhane on

در یک مصاحبه خبری بین کیتکونیوز و لری مک‌دونالد، بنیان‌گذار گزارش Bear Traps، تحلیل‌هایی در خصوص بدهی ایالات متحده و نرخ تورم هدف آمریکا مطرح شد.

تله برای قیمت بیت‌کوین/ قیمت طلا دلخوش شد

Submitted by karkhane on

به گزارش دنیای بورس و به نقل از اقتصادنیوز، قیمت طلا در معاملات دیروز با افزایش قیمت به بالاترین حد خود در دو هفته گذشته رسید.

رکود تورمی به داد طلا می رسد/ تقویم اقتصادی هفته

Submitted by karkhane on

به گزارش دنیای بورس و به نقل از اقتصادنیوز، در هفته جاری به نظر می رسد ادعای بیکاری آمریکا و آمار اشتغال بیشترین تاثیر را بر بازار می گذارد.

 

هفته برای دلار

سفارشات کارخانه و PMI های غیر تولیدی ISM در اوایل هفته مورد توجه قرار خواهند گرفت. انتظار می رود PMI ، محرک اصلی باشد.

جهان در انتظار | ایران و امریکا به برجام باز می گردند؟

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، دنیای‌اقتصاد نوشت: مقامات جمهوری اسلامی ایران به ادعای نقض برجام از سوی وزیر امورخارجه آمریکا و موضع دولت جدید این کشور درباره بازگشت به برجام واکنش نشان دادند. محمدجواد ظریف با بیان اینکه هرگز شکست حداکثری ترامپ را از یاد نبرید، گفت اکنون وظیفه آمریکاست که به برجام بازگردد. مجید تخت‌روانچی نیز گفته طرفی که باید تغییر مسیر دهد، آمریکاست و نه ایران.

برچسب‌ها

چین: بازگشت آمریکا به برجام نباید مشروط شود

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، سخنگوی وزارت خارجه چین گفته است: در حال حاضر مساله هسته ای ایران یک مساله کلیدی است و طرفها نباید برای بازگشت هر چه زودتر آمریکا به برجام شرایط دیگری را مطرح کنند.

برچسب‌ها

گشت‌زنی بمب‌افکن‌های امریکا در منطقه! + واکنش ظریف

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، خبر آنلاین نوشت: وزیر امور خارجه ایران در واکنش به گشت زنی بمب افکن های B-۵۲H در خاورمیانه، خطاب به دونالد ترامپ رییس جمهوری فعلی آمریکا گفت که نسبت به درهم شکستن متجاوزان تردیدی نداریم.

ایران به امریکا هشدار داد

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، فارس نوشت: سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران رسما به آمریکا هشدار داد که از آن کشور به دیوان بین المللی دادگستری شکایت خواهد کرد.

«سعید خطیب زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه از صدور یک یادداشت رسمی هشدار آمیز و ارائه آن از طریق سفارت سوئیس به آمریکا خبر داد.

برچسب‌ها

رابطه ایران و امریکا بعد از غنی ‌سازی ۲۰ درصدی

Submitted by admin on
  • هادی خسروشاهین | منبع: دنیای اقتصاد

ایران باید بعد از ٢٠ ژانویه در انتظار کنش جدیدی از سوی تیم بایدن و اروپا باشد. ایران بطور رسمی به آژانش بین المللی انرژی اتمی اعلام کرده است که قصد دارد غنی سازی اورانیوم در سطح ٢٠درصد را در فردو آغاز کند.

با این همه تهران هنوز مشخص نکرده است که چه زمانی این کار را آغاز خواهد کرد. اما معنای این اقدام چه می تواند باشد؟آنچه روشن است تهران می خواهد از برنامه هسته ای خود از جمله غنی سازی٢٠درصدی به عنوان یک اهرم فشار برای در تنگنا قرار دادن دولت آینده آمریکا استفاده کند.اما برای چه؟

برچسب‌ها

تحلیل الخلیج آنلاین | احتمال درگیری ایران و امریکا

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، انتخاب نوشت: سایت تحلیلی الخلیج آنلاین در گزارشی به احتمال درگیری مستقیم نظامی بین ایران و آمریکا پرداخته و نوشته است که ایرانی‌ها و آمریکایی‌ها به خوبی بازی براساس سیاست «لبه پرتگاه» را می‌دانند.

کامل جمیل در الخلیج آنلاین نوشت: حضور اسرائیل در خلیج‌فارس که مولود عادی‌سازی روابط امارات و بحرین با اسرائیل است، یکی از دلایل نگرانی ایران از نزدیک شدن اسرائیل به مرز‌های آن است، این درحالی است که دو طرف تل‌آویو و تهران تهدیدهایی را متوجه یکدیگر می‌کنند.

Subscribe to امریکا