مقایسه بورس و بازار ارزهای دیجیتال / کدام برای ایرانی ها بهتر است؟

Submitted by honarkar on

رپرتاژ آگهی: این مقاله به مقایسه این دو بازار از جنبه‌های مختلف مانند میزان ریسک، پتانسیل سوددهی، تنوع سرمایه‌گذاری و نقدشوندگی می‌پردازد تا به سرمایه‌گذاران ایرانی کمک کند بهترین تصمیم را برای سرمایه‌گذاری خود بگیرند.

بازارهای معاملاتی بیت ۲۴ راه‌اندازی شدند؛ پلتفرمی جدید با بیشترین بازار معاملاتی

Submitted by honarkar on

این صرافی کارش را در سال 1398 با راه‌اندازی یک پلتفرم مبادله مستقیم یا همان OTC شروع کرد، اما چهار سال بعد نوبت به یکی از مهمترین اتفاقات در این پروژه رسید؛ سرانجام بازارهای معاملاتی P2P بیت 24 از راه رسیدند تا کاربران بتوانند در محیطی حرفه‌ای با استفاده از ابزارهای مختلف، رمز ارزها را در قیمت‌های مورد نظرشان خریداری کنند یا به فروش برسانند.

صعود رمزارزها

Submitted by karkhane on

به گزارش دنیای بورس و به نقل از کالاخبر از سی‌ان‌بی‌سی، بروزرسانی جدید شبکه بیتکوین همان طور که انتظار می رفت تقاضای خرید جدیدی را به ویژه برای این رمزارز وارد بازار کرد.  بزرگ ترین اپدیت بیتکوین در طول چهار سال اخیر سرانجام در حالی رونمایی شد که می تواند اتفاق بسیار مثبتی برای بازار رمزارزها تلقی شود. بیتکوین به عنوان بزرگ ترین ارز دیجیتالی جهان نقش بسیار تعیین کننده ای در روند قیمت ارزهای دیجیتالی دارد و اکنون به روزرسانی جدید شبکه بیتکوین باعث افزایش کارایی شبکه و امنیت کاربران خواهد شد.

برچسب‌ها

قیمت طلا بالای مرز حساس

Submitted by karkhane on

به گزارش دنیای بورس و به نقل از اقتصادنیوز قیمت طلای جهانی در شروع معاملات روز جمعه روی 1812 دلار قرار داشت.

هر آنچه باید درباره خرید بیت کوین بدانیم

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از ارز دیجیتال، بیت‌کوین در مدت کوتاهی که از عمرش گذشته، توانسته است جای خود را در سبد سرمایه‌گذاری بسیاری از سرمایه‌گذاران حقیقی باز کند و اخیرا برخی از شرکت‌های بزرگ هم در حال تخصیص بخشی از سبد سرمایه‌گذاری خود به بیت‌کوین هستند. اما چرا بیت‌کوین وارد سبد سرمایه‌گذاری‌ها شده است؟

طرفداران بیت کوین حتما این خبر را بخوانند

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از اکو ایران (لینک) بیت‌کوین سال ۲۰۲۱ را انفجاری آغاز کرد و مرزهای مقاومتی را یکی پس از دیگری پشت‌سر گذاشت.

سهم ایران از بازار بیت ‌کوین | پیش بینی استخراج بیت کوین تا پایان سال

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، دنیای‌اقتصاد نوشت: فرضیه خاموشی‌های زمستانه با مصرف برق دستگاه‌های ماینینگ بیت‌کوین بار دیگر رد شد. بعد از واکنش‌های وزارت نیرو نسبت به سهم ناچیز صنعت ارزهای دیجیتال در مصرف برق، حالا داده‌های وزارت صمت نشان می‌دهد از آغاز ثبت‌نام متقاضیان استخراج رمزارز (آبان ۱۳۹۸) تاکنون، ۱۶ متقاضی برای صدور پروانه بهره‌برداری اقدام کرده‌اند که تنها برای ۲ مورد از آنها مجوز فعالیت صادر شده که مصرف برق ۱/ ۰ مگاوات دارند. البته برای مصرف برق استخراج بیت‌کوین در ایران دو فرضیه مطرح است.

Subscribe to ارز دیجیتال