تصمیم دلار بعد از اصلاح

Submitted by karkhane on

قیمت دلار هرات در انتهای هفته از مرز حبس شده خود خارج شد و از مقاومت خود گذشت. قیمت دلار هرات با عبور از 50 هزار و 300 تومان در روز پنجشنبه تا 50 هزار و 700 تومان بالا رفت و در عبور از این مرز ناکام ماند. در پشت خط جمعه قیمت دلار هرات 50 هزار و 500 تومان شروع به کار کرد و نتوانست مرز 50 هزار و 600 تومان را بشکند و در 50 هزار و 550 تومان به کار خود پایان داد.

قیمت درهم در روز پنجشنبه با گپ مثبت 110 تومانی در 13 هزار و 960 تومان بازگشایی کرد و با افزایش کانال عوض کرد و به 14 هزار و 20 تومان رسید. با این قیمت درهم، دلار 51 هزار و 450 تومان برآورد می‌شود.

مشکلات صادرکنندگان دامن‌گیر دلار می‌شود؟/ پیش‌بینی قیمت دلار با پذیرش FATF

Submitted by karkhane on

پیمان‌سپاری ارزیْ داد صاحب‌نظران اقتصادی را درآورده است. صاحب‌نظران نسبت به محدودیت‌های پیمان‌سپاری ارزی و بلایی که بر سر میزان صادرات و تولید کشور می‌آورد ابراز نگرانی کرده‌اند.

 

اثر جدایی پس از یک سال

در آخرین روز آبان ماه سال گذشته بود که کمیته اقدام ارزی از سازمان توسعه و تجارت وزارت صمت جدا شد و به بانک مرکزی انتقال پیدا کرد. پس از تشدید تحریم‌ها در سال ۱۳۹۷ دولت وقت در راستای کنترل ورودی و خروجی ارز فعالان اقتصادی، کمیته‌ای به نام کمیته اقدام ارزی در وزارت صمت تشکیل داد.

قیمت دلار کف جدید می‌زند؟

Submitted by karkhane on

قیمت دلار هرات در روز سه‌شنبه 49 هزار و 400 تومان شروع به کار کرد و با سیگنال دو خبر مثبت در نیمه اول بازار به حمایت 49 هزار و 200 تومان رسید. این درحالی بود که قیمت دلار فردایی هرات افت بیشتری داشت و تا 49 هزار و 100 تومان کاهش داشت.

قیمت دلار به کف می‌خورد؟

Submitted by karkhane on

قیمت دلار هرات روز دوشنبه در 49 هزار و 500 تومان آغاز به کار کرد و معاملاتش کم‌نوسان بود و رنج شد. بازه نوسان دلار هرات در روز دوشنبه بین 49 هزار و 450 تومان تا 49 هزار و 600 تومان بود.

پیش‌بینی کف قیمت دلار در آخر خرداد

Submitted by karkhane on

 قیمت دلار هرات در کانال 49 هزار تومان آغاز به کار کرد اما نتوانست در این کانال بماند. بازار ارز هرات در روز دوشنبه 49 هزار و 200 تومان شروع شد و تا قبل از نرخ‌دهی بازار درهم امارات

برچسب‌ها

سه خبر مهم برای بازار دلار امروز

Submitted by karkhane on

 قیمت دلار که در ابتدای هفته و پشت خط شنبه با کاهش مواجه شده و به زیر کف قیمتی رفته بود، در دو روز تعطیلی از کف فاصله گرفت و به مرز 51 هزار تومان برگشت.

جنگ اخبار در بازار دلار

Submitted by karkhane on

به گزارش اکوایران، دلار هرات که از هفته گذشته بالای مرز مهم 52 هزار و 200 تومان رفته بود، با خبر سفر سلطان عمان دوباره این مرز را از دست داد. در پایان هفته با رسیدن قیمت دلار به زیر 51 هزار و 700 تومان، خالی‌فروشی در بازار ممنوع شد.

 

پاسخ به یک سوال مهم بازار ارز / ۹۷ تکرار نشود

Submitted by karkhane on

به گزارش اکوایران، پرسش اینجاست که آیا روند صعودی دلار متوقف خواهد شد یا تغییرات اسفندماهی ادامه پیدا خواهد کرد؟ برخی تحلیلگران باور دارند باید روند افزایشی دلار در هفته جاری مدیریت شود، تا مانع هراس احتمالی برخی سرمایه‌گذاران خرد شود.

به این ترتیب می‌توان گفت که قدم اول بازارساز برای مدیریت قیمت، می‌تواند جلوگیری از رشد بیشتر قیمت باشد، نه اینکه به سرعت به دنبال افت قیمت باشد یا اصلا نرخ بازار را به رسمیت نشناسد. 

ناهماهنگی دلار با یک متغیر بیرونی

Submitted by karkhane on

به گزارش اکوایران، نرخ حواله درهم امارات بالای سطح 12 هزار و 400 تومان قرار گرفته است. با این سطح از نرخ حواله ارز همسایه، ارزش دلار در بازار داخلی می‌تواند بالای کانال 45 هزار تومانی قرار بگیرد.

Subscribe to قیمت دلار