وزیر اقتصاد: دولت غیربورسی ها را عرضه می کند
به گزارش «دنیای بورس» به فرابورس، فرهاد دژپسند با بیان اینکه بهزودی شرکتهای غیربورسی که دولت در آنها سهم دارد، در بازار پایه فرابورس عرضه میشوند، گفت: واگذاری بهروش واگذاری مدیریت نیز یکی دیگر از روشهای وزارت اقتصاد برای خصوصیسازی بنگاهها و شرکتهای دولتی است. ضمن آنکه واگذاری به تعاونیهای فراگیر شهرستانی از دیگر روشهای در اختیار وزارت اقتصاد در این زمینه است.
- Read more about وزیر اقتصاد: دولت غیربورسی ها را عرضه می کند
- Log in to post comments