ترامپ کرونایی امشب سخنرانی دارد! | ترامپ به بیمارستان نظامی رفت

14:46 - 1400/01/21
امشب دونالد ترامپ در یک برنامه تبلیغاتی انتخاباتی کمپین خود ، به صورت مجازی حضور خواهد داشت و با طرفداران خود سخن خواهد گفت.

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از فاندامنتال ویو، گفته میشود امشب دونالد ترامپ در یک برنامه تبلیغاتی انتخاباتی کمپین خود ، به صورت مجازی حضور خواهد داشت و با طرفداران خود سخن خواهد گفت. ترامپ بخشی از اختیاراتش را به معاونش واگذار کرده بود. در پی ابتلا به کرونا، رئیس جمهور آمریکا معاونش مایک پنس را مامور ریاست بر نشست با مقام های محلی کرد.

در همین حال خبرها حکایت از این دارد که دونالد ترامپ از قرنطینه در کاخ سفید خارج شده و به بیمارستان نظامی Walter reed در واشنگتن منتقل شد! وی تا چند روز در این بیمارستان به صورت قرنطینه میماند و به وظایف اداری خود از آنجا رسیدگی غیرمستقیم میکند.

ترامپ از چه کسی کرونا گرفت؟ گفته می شود «هوپ هیکس» مشاور ترامپ که این روزها همراه ترامپ بسیار دیده شده، باعث انتقال ویروس به وی و همسرش است. پیش‌تر اعلام شد آزمایش کرونای ترامپ و همسرش مثبت اعلام شد. رئیس‌جمهور آمریکا از ابتلای دستیار نزدیکش به کرونا خبر داد و نوشت [پس از شنیدن این خبر] خودش و همسرش ملانیا تست کرونا داده‌اند و همزمان با اینکه منتظر جواب آزمایش خود هستند، فرآیند قرنطینه شدن را نیز آغاز کرده‌اند.