معمای عرضه نشدن سراتو در بورس کالا

13:28 - 1400/01/25
 شرکت مشاور پذیرش سراتو در بورس کالای ایران درباره عدم عرضه این خودرو توسط سایپا در بورس می‌گوید: بورس کالا تمامی مراحل قانونی را در این مورد به پایان رسانده و عرضه نشدن سراتو مربوط به مشکلاتی از جانب سایپاست.

ایسنا: ابوالفضل شهر آبادی؛ معاون تامین سرمایه لوتوس پارسیان (شرکت مشاوره پذیرش) در خصوص عرضه سراتو در بورس کالای ایران می‌گوید: بورس کالای ایران تمام مراحل قانونی را که باید برای عرضه سراتو در بورس انجام می‌دادند، انجام داده و عدم عرضه این خودرو مربوط به مشکلاتی از جانب شرکت سایپا است. او همچنین در این مورد از سازمان بورس خواست در زمان هایی که محصول جدیدی در بورس کالا در حال پذیرش است، موانع را بردارد تا شرایط برای داد و ستد کالاهای جدید تسهیل شود

چندی پیش خودروی سراتو یکی از محصول‌های گروه سایپا توسط بورس کالای ایران برای دادوستد در این بورس پذیرش شد تا این شرکت بتواند از طریق اوراق سلف موازی برای این محصول خود تامین مالی کند. امیدنامه پذیرش و درج سراتو در آن زمان در سایت بورس کالا قرار گرفت، اما بعد از گذشت حدود دو ماه از این تاریخ خبری از عرضه این خودرو توسط سایپا در بورس به گوش نمی رسد..

متن کامل گفت‌وگوی معاون تامین سرمایه لوتوس پارسیان