«وهور» با رشد 7 درصدی آمد

12:41 - 1400/01/25
سهام شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور با اعلام ناظر بازار به معاملات فرابورسی بازگشت. در این بازگشایی شاهد رشد 7 درصدی قیمت «وهور» و بازگشایی در 182 تومان بودیم. این موضوع در ادامه با فشار فروش به افت قیمت سهم در مرز 175 تومانی منجر شد.

این نماد به دنبال برگزاری مجمع عمومی عادی صاحبان سهم در روز سه شنبه هفته گذشته، دو روز پیش از آن متوقف شده بود. در این مجمع سود 35 تومانی تقسیم شد.

با اعلام ناظر بازار به شرح زیر فرآیند کشف قیمت این نماد آغاز شد:

نماد معاملاتي شرکت مديريت انرژي اميد تابان هور، «وهور1»، پس از برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه صاحبان سهام و تقسيم سود نقدي هر سهم با محدوديت دامنه نوسان قيمت تا سقف 50 درصد، امروز انجام معامله است.

در این فرآیند، ابتدا قیمت‌های خرید در مرز 150 تومانی و سفارش‌های فروش در محدوده 220تومان قابل رصد بود که با گذشت زمان شاهد کاهش قیمت فروش پیشنهادی و همچنین افزایش قیمت خرید بودیم که نهایتا در قیمت 182 تومان، بازگشت «وهور» رقم خورد. این رویداد رشد 7 درصدی (قیمت پایانی پیش از توقف 1696 ریال بود) آن را بیان می‌دارد. هر چند در ادامه به رقم حمایت حقوقی‌ها، شاهد افت قیمت سهم به دنبال فشار فروش در قیمت مذکور از سوی حقیقی‌ها بودیم. نهایتا با قیمت 175 تومان، این نماد به انتهای معاملات رسید (95 درصد خرید به حقوقی‌ها بازمی‌گردد؛ با حجم کلی معاملات در محدوده کمتر از یک میلیون سهمی).