رایحه خوش غذایی‌ها

12:23 - 1400/01/25
به دنبال ارائه گزارش‌های مطلوبی که از عمده نمادهای این گروه منتشر شده است، در معاملات روز جاری اقبال دسته‌ای از نمادها را مشاهده می‌کنیم. در این میان تاثیر تعدیل مثبت «غفارس» بر سهام شرکت‌های زیرمجموعه پگاه قابل توجه است.

به دنبال تعدیل مثبت دسته‌جمعی در نمادهای این گروه، فضای مثبتی در معاملات امروز مشاهده می‌شود. از این جمله می‌توان به معاملات مثبت در نمادهای «غدیس» و «غالبر» اشاره کرد. «غدیس» با افزایش تقاضا به بالاتر از 450 تومان رسیده است تا رشدی در مرز 3 درصدی را تجربه کند. همچنین «غالبر» در حالی که تقاضای خریداران حقیقی را به خود می‌بیند، رشدی در محدوده 2 درصدی را تجربه می‌کند.

اما در کنار این رویدادها باید به تعدیل مثبت 19 درصدی «غفارس» (از زیر مجموعه‌های پگاه) و تاثیر آن بر سهام سایر شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ صنایع شیر ایران اشاره کرد. سهام شرکت پگاه آدذربایجان غربی به دنبال تقاضای بالای حقیقی‌ها رشد قیمت بیش از 3 درصدی را سپری کرده است. به نظر می‌رسد نزدیکی به سقف 178 تومانی در این نماد مانعی از صعود هر چه بیش‌تر سهم شود. همچنین «غگلپا» با رشدی نزدیک به 3 درصدی به معاملات خود ادامه می‌دهد.  در این نماد نیز رشد قیمت سهم موجبات عبور از بیشینه قیمت 1430 تومانی شده است (در لحظه نگارش خبر در مرز 1440 تومان). در «غشان» نیز در هر چند صعود قیمت سهم را در معاملات اولیه مشاهده کردیم، سقف قیمت 400 تومانی به مانعی در صعود قیمت ان تبدیل شده است.