درخواست راه‌اندازی تابلوی اموال تملیکی

12:10 - 1400/01/25
مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از درخواست راه اندازی تابلوی مجزای اموال تملیکی در بورس کالای ایران خبر داد، سازمان اموال تملیکی پیش از این دو محموله کالا را در بورس کالا عرضه کرده بود که هر دوی آن‌ها با تقاضای بالایی به فروش رفت.

پایگاه خبری بورس کالای ایران: امین دلیری درباره حضور در بورس کالا می‌گوید: در یک ماه و نیم اخیر دو محموله یک هزار و ۵۰۰ و یک هزار و ۶۰۰ تنی ورق فولادی به صورت رول و تخت در بورس کالای ایران عرضه شد که هر دو محموله با تقاضای خوبی مواجه شد و به فروش رفت. همچنین طبق مذاکراتی که با مسئولان بورس کالا انجام شد، درخواست ایجاد یک تابلوی معاملاتی مجزا در این بازار مالی برای سازمان اموال تملیکی ارائه شده است.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در پاسخ اینکه برنامه سازمان اموال  تملیکی برای عرضه کالاهای جدید در بورس کالا چیست؟ گفت: در آینده نزدیک فروش محصولات متنوع تری را در بورس کالا شاهد خواهیم بود به طوریکه اقدامات برای عرضه محصولاتی که قابلیت پذیرش در این بورس را داشته باشند در حال انجام است. به گفته دلیری، در حال برنامه‌ریزی برای ورود کالاهای متنوع همچون خودرو، جواهرات، گندم و غیره (کالاهایی که استانداردهای ورود به بورس کالا را دارا باشند) به این بازار مالی هستیم.