رونمایی از سه محصول جدید «زامیاد»

12:08 - 1400/01/25
شرکت زامیاد سایپا که پیش از این تاکید کرده بود روی تولید محصول‌های تجاری مورد نیاز در بازار داخل و خارج متمرکز شده، از رونمایی سه خودروی تجاری کامیون‌ «یوروکارگو» (MLL180) و کشنده «استرالیس» (S500) و (S540) خبر داد. براساس ادعای زامیاد، سه محصول مزبور بر مبنای همکاری با شرکای تجاری اروپایی تولید شده و از نظر کیفی در بالاترین سطح قرار دارند.

 سایپا نیوز: سه خودروی تجاری کامیون‌ «یوروکارگو» (MLL180) و کشنده «استرالیس» (S500) و (S540) در حالی با حضور محمدرضا نعمت زاده؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد که به گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت برنامه توسعه محصول زامیاد از جمله برنامه‌های مناسب در صنعت خودرو است و باید ادامه یابد.

فریدون حمیدی؛ مدیر عامل زامیاد با اشاره به تغییر در پلتفرم وانت نیسان تاکید می‌کند: براین اساس زامیاد دو هدف اصلی را سرلوحه قرارداده؛ نخستین هدف، حفظ بازار فعلی با ارتقای پلتفرم موجود و عرضه محصول‌های مناسب و مورد درخواست بازار مانند «وانت پادرا»، «مینی کامیونت درکا». دومن هدف این است که در آینده‌ای نزدیک «وانت Z100» که نمونه اولیه عرضه خواهد شد. به گفته حمیدی زامیاد، نخستین شرکتی است که در حوزه محصول‌های تجاری سبک توانسته است وانت با موتور یورو44 دوگانه سوز را در جهت کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی تولید و به بازار عرضه کند.