چشم‌انداز «خساپا» از زبان مدیرعامل

12:04 - 1400/01/25
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از برنامه‌ریزی افزایش تولید «خساپا» در سال جاری و رشد 54 درصدی نسبت به سال گذشته و رشد37 درصدی نسبت به سال 93 خبر داده و تاکید کرده است: این روند رشد با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال 96 نیز ادامه دارد.

سایپانیوز: مهدی جمالی در جریان برگزاری نشست آموزشی روسای شرکت سایپا تاکید کرد: به طور متوسط نسبت به سال‌های گذشته و حتی سال‌های اوج سودآوری سایپا، سرمایه‎گذاری در توسعه محصول بیش از سه برابر شده است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از هدف گذاری تولید سالیانه یک خودرو جدید در آینده خبر داد و تصریح کرد: در اجرای برنامه اصلاح ساختار سرمایه در گروه سایپا این مجموعه بزرگ ترین تامین مالی در بخش خصوصی را در تاریخ بورس ایران با رقمی معادل حدود 500 میلیارد تومان انجام داده که بیانگر اجرای موفقیت آمیز این طرح بوده است. این در حالی است که مدیران سایپا تاکید کرده‌اند: مذاکرات اخیر با کمپانی سیتروئن در روندی افتخارآمیز صورت گرفت و این مجموعه با مطالعه فرصت‌ها و تهدیدهای همکاری‌های گذشته با شرکت‌های خارجی وارد این مذاکرات شد. مجموعه سایپا در گزارش‌های خود ادعا کرده است: با استفاده از تمامی ظرفیت‌های داخلی و امکانات نه تنها اهداف این برنامه را محقق کرده، حتی از آن نیز فراتر رفته است. جمالی پیش از این در دیدار از دو شرکت تابعه این مجموعه از تصمیم برای افزایش تولید خبر داده بود.