طراحی دو محصول جدید «خودرو»

11:48 - 1400/01/25
مدیر مرکز تحقیقات گروه صنعتی ایران‌خودرو، از طراحی دو محصول جدید این شرکت خودروسازی خبر داد.

ایران خودرو: کیوان وزیری در نشست طراحی نخستین پژو ۲۰۷i صندوق دار در ایران و معرفی دنا پلاس اظهار کرد: طراحی محصول‌های جدید از اهداف راهبردی گروه صنعتی ایران خودرو به شمار می‌آید و در این راستا دو محصول جدید ۲۰۷i صندوق دار و دنا پلاس برای عرضه به بازار مهیا می‌شوند.

به گفته وی اجرای پروژه طراحی پژو۲۰۷i صندوق‌دار در مرکز طراحی و توسعه محصول‌های جدید ایران خودرو ۱۰ماه زمان و حدود ۵۰۰ میلیارد ریال نیز هزینه داشته و پیش‌بینی می‌شود در نیمه نخست سال۹۶ تجاری سازی شده و به بازار عرضه شود. تغییرات پژو ۲۰۷i صندوق دار شامل سپرهای عقب جدید، اسپویلر، چراغ عقب جدید و دوربین دید عقب است.

وزیری همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار کرد: گروه صنعتی ایران خودرو در مرکز طراحی و توسعه این خودروسازی، مدل جدیدی از محصول دنا را طراحی کرده‌اند. اجرای پروژه دنا پلاس ۱۴ماه طول کشیده و ایران خودرو بیش از ۵۰۰میلیارد ریال برای آن سرمایه گذاری کرده است. دنا پلاس نخستین خودروی داخلی است که با چهار ایربگ ساخته شده و از این جهت در سطح مطلوبی از استانداردهای ایمنی قرار دارد.

یادآوری می‌شود، طراحی‌های صورت گرفته براساس نیازسنجی بازار و خواست مشتریان انجام شده و با عرضه آن نیاز این بخش از بازار و مشتریان پوشش داده خواهد شد.