افزایش خوراک مجتمع‌های پتروشیمی

مدیرکل کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی از افزایش خوراک برخی از مجتمع‌های پتروشیمی خبر داد و گفت: با توجه به صادرات نفت همراه با گاز ۱۰ تا ۱۵ درصد از مجتمع‌های پتروشیمی در سال جاری افزایش خوراک داشتند.

ایسنا: علی محمد بساق زاده در چهل و هشتمین اجلاس روسای مجتمع‌های پتروشیمی کشور که با حضور ۶۰ رئیس و مدیر حوزه پتروشیمی برگزار شد، درمورد حذف فلر در مجتمع های پتروشیمی  اظهار کرد: از موادی که به عنوان مواد آلوده کننده دود می‌شوند با برنامه ریزی دقیق می توان سود بالایی به دست آورد.

مدیر کل کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به حل شدن مشکل خوراک پتروشیمی‌ها در سال آینده تاکید کرده میزان زیادی از عدم تولید ما مربوط به خوراک است اما در سال آینده مشکل ما دیگر خوراک نخواهد بود. همچنین با توجه به صادرات نفت همراه با گاز در سال جاری ۱۰ تا ۱۵ درصد از مجتمع های پتروشیمی افزایش خوراک داشتند.

قدردانی وزیر نفت از مجلس

همزمان با اعلام این خبر، وزیر نفت در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، ضمن قدردانی از همکاری مجلس در حذف ماده ٥٣ گفت: این اقدام زمینه تقویت و ایجاد چشم انداز روشن و با ثبات برای سرمایه گذاری و توسعه صنعت پتروشیمی را فراهم می کند.

Submitted by admin on