نماد « زنجان » و « خودکفا » و « ولیز » و « سدبیر » تا کی تعلیق می‌یابد؟

15:08 - 1400/01/21
نماد پتروشیمی زنجان تا کی تعلیق میشود.

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از بورس، با توجه به ظن وقوع جرائم موضوع ماده 46 قانون بازار اوراق بهادار ج.ا.ا درخصوص معاملات اوراق بهادار در بازار عادی ، نماد معاملاتی «زنجان» (پتروشیمی زنجان) حداکثر تا تاریخ 1399/10/03 تعلیق می گردد.

«خودکفا» (خودکفایی و اقتصادی آزادگان) به استناد بند 7 ماده 13مکرر 2 دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند؛ با توجه به ظن وقوع جرائم موضوع ماده 46 قانون بازار اوراق بهادار ج.ا.ا درخصوص معاملات اوراق بهادار در بازار عادی ، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ 1399/10/03 تعلیق می گردد.

همچنین نماد «خبازرس» به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر، تعلیق نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ 1399/10/03 ادامه می یابد.

لیزینگ ایران («ولیز») به استناد ماده 16 مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت 2 روز کاری متوقف می گردد. بدیهی است ناشر موظف به رفع ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده است.

«سدبیر» (سیمان تدبیرگران فارس و خوزستان) به استناد ماده 12 مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت 2 روز کاری متوقف می گردد.