مدیرعامل جدید « اخابر » چه کسی است

15:08 - 1400/01/21
مدیرعامل جدید مخابرات انتخاب شد.

به گزارش «دنیای بورس»، ایسنا نوشت: مجید سلطانی که معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی را در کارنامه مدیریتی خود دارد، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران شد. در اولین جلسه، هیات‌مدیره جدید شرکت ابراهیم محمودزاده را به‌عنوان رئیس هیات‌مدیره و سید اسدالله دهناد را به‌عنوان نایب‌رئیس هیات‌مدیره و مجید سلطانی را به‌عنوان مدیرعامل این شرکت انتخاب و معرفی کرد.

هیات‌مدیره شرکت مخابرات ایران، ابراهیم محمودزاده، سیداسدالله دهناد و غلامرضا مهدوی خسروشاهی را به نمایندگی از سهامدار عمده شرکت مخابرات ایران، ابراهیم یافتیان را به‌عنوان «نماینده سهام عدالت» و سیدمجید صدری را به‌عنوان «نماینده سهام دولت» و مجید سلطانی را به‌عنوان مدیرعامل این شرکت انتخاب و معرفی کرد.

همچنین سید وحیدرضا توکلی‌صبور به‌عنوان دبیر هیات‌مدیره انتخاب و معرفی شد. ابراهیم محمودزاده مدیرعاملی صاایران، ریاست سازمان تامین‌اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) و ریاست هیات‌مدیره ایرانسل را در کارنامه خود دارد. مجید سلطانی نیز معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی را در کارنامه مدیریتی خود دارد. سیدمجید صدری از دی‌ماه ۱۳۹۶ مدیرعاملی مخابرات را برعهده داشت.