با کدال | ضعیف ترین گزارش های ماهانه « بهمن » در یک قاب

13:05 - 1400/01/21
در این گزارش ضعیف‌ترین گزارش‌های ماهانه بهمن که تا این لحظه یکشنبه، 4 اسفند ساعت 17:45، منتشر شده است در قالب یکی جدول کیفی ارائه می‌شود. مرور عملکرد این شرکت‌ها به خصوص برای سهامداران خرد آن‌ها حائز اهمیت خواهد بود.
با کدال | ضعیف ترین گزارش های ماهانه « بهمن » در یک قاب

دنیای بورس: مطابق ماه های اخیر «دنیای بورس» عملکرد بنگاه‌‌های تولیدی بورسی را بر اساس معیارهای متناسب بررسی می‌کند. این بررسی‌ها در قالب قیاس‌های کمی  و به صورت جداول یگانه در کانال تلگرامی «دنیای بورس» منتشر می‌شوند. با این وجود برای ملاحظه وضعیت این گزارش ها در یک نگاه، در جدول زیر عملکرد کیفی بنگاه‌های تولیدی آورده شده است. 

این جدول گزارش‌های ماهانه‌ای را شامل می‌شود که به دلیل ضعف شدید در یک یا چند تا از معیارهای اصلی نسبت به بازه‌های پاییز و دی ماه جزو ضعیف‌ترین گزارش‌های ماهانه به حساب می‌آیند. لازم به تاکید است که این جدول به تنهایی نمی‌تواند معیار تصمیم‌گیری باشد و تنها در پی معرفی ساده‌تر نمادهایی است که نیاز به مطالعه و بررسی بیشتر دارند.

با کدال | ضعیف ترین گزارش های ماهانه « بهمن » در یک قاب10
ضعیف ترین گزارش های ماهانه بهمن که تا ساعت 17:45 روز یکشنبه 4 اسفند بر روی کدال قرار گرفته است

توضیح: وضعیت نرمال به شرایطی گفته می‌شود که اختلاف عملکردی در بازه 5- تا 5 درصد قرار گرفته باشد. در مرحله بعد در وضعیت کمی خوب و کمی ضعیف قرار می‌گیریم. این صفت کیفی به اختلاف عملکرد بین 5 تا 15 درصد در بازه مثبت و منفی اطلاق می‌شود. بازه 15 تا 30 درصد مثبت را با صفات خوب و بازه 15- تا 30- درصد را با صفت کیفی ضعیف مشخص کرده‌ایم و در نهایت بازه تغییر بیشتر از 30 درصد و کمتر از 30- درصد با توصیفات خیلی خوب و خیلی ضعیف مشخص شده‌است.