حضور فعال گروه فناوری اطلاعات هلو در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳

14:08 - 1403/04/13
بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ از تاریخ ۹ تا ۱۲ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، گروه فناوری اطلاعات هلو با حضور فعال در غرفه‌ای به وسعت ۲۰۰ متر مربع در سالن ۴۴ آخرین دستاوردها، خدمات و محصولات خود را به نمایش گذاشت.

رپرتاژ آگهی: این گروه به عنوان یکی از پیشگامان حوزه فناوری، با هدف ارتقای همکاری‌های بین‌المللی و تعامل موثر با صاحبان فناوری کشور، ابزارهای مالی و حسابداری نوینی ارائه کرد و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد. گروه فناوری اطلاعات هلو با تکیه بر نیروهای متخصص و نوآوری در ارائه نرم‌افزارهای تخصصی به بیش از ۱۵۰ صنف مختلف خدمت رسانی می‌کند.
سید علی‌اکبر تدریسی، مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات هلو، در خلال نمایشگاه الکامپ، گفت:« مهم‌ترین رسالت ما ارائه محصولات اختصاصی برای صنف‌های مختلف است. توانسته‌ایم بیش از ۱۵۰ صنف را پوشش دهیم و وارد حوزه‌های تخصصی شویم. یکی از وظایف ما تسهیل‌گری در ارائه خدمات است و به عنوان یک تکلیف اجتماعی، معتقدیم نباید از هر درگاهی به فکر درآمدزایی باشیم. ما با ایجاد فضای تسهیل‌گری اختیاری، به مشتریان قدرت انتخاب بیشتری داده‌ایم. مجموعه ما سهم قابل توجهی در بازار دارد.»
شاهین حسین‌پور مدیر مارکتینگ گروه فناوری اطلاعات هلو، درباره نمایشگاه الکامپ گفت:« مشتریان در نمایشگاه الکامپ به ما مراجعه می‌کنند تا از نزدیک با محصولات ما آشنا شوند و تازه متوجه‌ می‌شوند که گروه هلو تنها یک شرکت نرم‌افزاری نیست. گروه فناوری اطلاعات هلو، علاوه بر محصول، راهکار نیز ارائه می‌کند و مشتریان می‌توانند مشاهده کنند که ما صفر تا صد فرآیند یک فروشگاه یا شرکت را پیاده‌سازی می‌کنیم. برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی این امکان را فراهم می‌کند که مشتریان تخصصی ما از نزدیک با دستاوردهای هلو آشنا شوند.»
محمد صحراییان، مدیر توسعه کسب و کار گروه فناوری اطلاعات هلو، اظهار داشت :« دستاوردهای مجموعه هلو در تسهیل‌گری برای مشتریان و حرکت به سمت اقتصاد دیجیتال است. یکی از مولفه‌های مهم در این راستا، نرم‌افزارهای دیجیتال است که بزرگ‌ترین بازوی توسعه اقتصاد دیجیتال محسوب می‌شوند. شریان اصلی این حوزه نرم‌افزارهای حسابداری است و بزرگ‌ترین دستاورد هلو در سال ۱۴۰۳، ورود هوش مصنوعی به نرم‌افزارهای این مجموعه خواهد بود.»
غرفه این گروه در طول دوره برگزاری نمایشگاه با استقبال و توجه مدیران، مسئولان و افراد صاحب‌نظر در حوزه فناوری قرار گرفت و با بازدیدهای فراوانی روبه‌رو شد. مسئولان غرفه در تلاش برای دستیابی به نیازهای مشتریان جدید، با مدیران و نمایندگان شرکت‌های مختلف مذاکره کرده و آخرین برنامه‌ها و دستاوردهای هلو را معرفی کردند.