عرضه اولیه | جلسه معارفه کلرپارس، امروز + آیا در عرضه اولیه شرکت کنیم؟

12:53 - 1400/01/21
امروز آخرین وضعیت مالی و عملیاتی کلر پارس توسط مدیران اعلام می شود تا هفدهمین شرکت جدید، آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام در روز جاری شود.

به گزارش «دنیای بورس»، طبق برنامه اعلامی ، قرار است امروز چهارشنبه 16 بهمن 15 درصد از سهام شرکت کلر پارس در بازار دوم فرابورس عرضه اولیه شود که شامل 49 میلیون و 125 هزار سهم با محدوده قیمتی 2800 تا 2950 تومانی هر سهم و سهمیه 80 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی است .

پیش از ظهر امروز، مدیران این شرکت 32.7 میلیارد تومان با حضور در جمع خبرنگاران با برگزاری جلسه معارفه ، آخرین وضعیت مالی و عملیاتی "کلر" را اعلام می کنند .

به گزارش بورس پورس، این شرکت زیرمجموعه 95.2 درصدی هلدینگ تیپیکو و دارای 334 نیروی انسانی است و محصولات آن در صنایعی نظیر آب و فاضلاب، شوینده و بهداشتی، نیروگاه ها، دارویی و غذایی، پتروشیمی، پالایشگاه نفت و گاز، رنگ سازی، کاغذ سازی و نساجی مصرف می شود.

در سال جاری سهام شرکت های سرمایه گذاری صدر تامین، کشت و صنعت شریف آباد، ژلاتین کپسول، پلی پروپیلن جم ، سیمرغ، دارویی ره آورد تامین، پتروشیمی نوری، پخش هجرت، غلتک سازان سپاهان، جنرال مکانیک، نیلی صنعت کرمان، توسعه مولد نیروگاهی جهرم ، فولاد سپید فراب کویر، توزیع داروپخش، سرمایه گذاری آوای نوین و ذوب روی اصفهان عرضه اولیه شده و کلر پارس هفدهمین شرکت جدید بشمار می رود.

با هم خواندیم: عرضه اولیه چیست؟ بهترین زمان برای عرضه اولیه سهام (آیا در عرضه اولیه شرکت کنیم؟)