زمان عرضه محصول جدید « خپارس »

12:06 - 1400/01/21
زمزمه معرفی محصول های جدید از سوی خودروسازان در شرایط فعلی بسیار به گوش میرسد، در جدیدترین سناریو پارس خودرو به همراه سایپا قصد دارد تا محصول کوئیک آر خود را تا قبل از شب عید نوروز روانه بازار کند.

بورس پرس: علی شیخ‌زاده از برنامه تولید و عرضه محصول جدید کوئیک توسط گروه سایپا و در شرکت پارس خودرو تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: با وجود اینکه این خودرو به تازگی تولید و عرضه شده اما با توجه به بازخوردهای مناسب مشتریان و همچنین تاکید مدیریت جدید سایپا بر افزایش رضایتمندی مشتریان ، مدل جدیدی از این خودرو تولید خواهد شد.

 وی افزود: این نوع از محصول کوئیک با نام کوئیک آر ( QUIK-R ) نام‌گذاری شده و به دلیل استقبال جوانان و بانوان از ظاهر آن ، تغییراتی در رنگ‌های بیرونی و داخلی اعمال شده تا به جذابیت افزوده شود. البته به جز تغییر رنگ بدنه بیرونی و تریم داخلی ، برخی آپشن‌ها مانند رینگ آلومینیومی نیز به این خودرو اضافه شده است.

 شیخ زاده ادامه داد: رنگ سفید به دلیل نگاه سرمایه‌ای به خودرو در سالیان گذشته، رنگ غالب خودروها بوده اما سایپا در ادامه روند جدید و ایجاد تحول‌، تصمیم گرفته محصول کوئیک را علاوه بر رنگ‌های معمول با مدل‌های دو رنگ در بدنه خارجی و تریم داخلی نیز تولید و عرضه کند.