ایران به فناوی پرتاب موشک زیر آب دست یافت

امروز در آستانه سالروز 13 آبان ارتش در حالی بیانیه آمادگی نیروهای مسلح در مقابل دشمنان را قرائت کرد که نیروی دریایی ارتش نیز در گزارشی از تولید انبوه فناوری پرتاب موشک زیر آب خبر داد.

ارتش: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در بیانیه‌ای به مناسب ۱۳ آبان اعلام کرد: ارتش آمادگی خود را برای رویارویی با استکبار جهانی در تمامی عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام اعلام می‌دارد. بر مبنای این بیانیه نیروهای مسلح بر سر امنیت مردم با هیچ‌کس شوخی نخواهد داشت.

همچنین نیروی دریایی ارتش نیز امروز در گزارشی تاکید کرد که ایران با ۱۲ کشور همسایه مرز دریایی داریم یعنی در واقع ایران با ۸۰ درصد کشورهای همسایه مرز دریایی دارد. همچنین  از ۹ گذرگاه راهبردی در دریا که کالا باید از آن عبور کند، ۵ گذرگاه در کشور ما قرار دارد.  امروز در نیروی دریایی به فناوری دست یافته ایم که پرتاب موشک از عرشه زیر سطحی و از زیر دریا انجام شود که نیروی انسانی و زیر دریایی، موشک و کپسول موشک تماما بومی و ایرانی هستند. به گفته فرمانده نیروی دریایی آبان ماه سال گذشته برای اولین بار موشک زیر آب پرتاپ شد و امروز در حال تولید انبوه آن هستیم.  بزرگترین ناو لجستیکی غرب آسیا در اختیار ایران است با یک بار سوختگیری می تواند یک دور، دور کره زمین بزند.

Submitted by admin on