تولید روزانه ایران خودرو به چه عددی رسید؟

10:58 - 1400/01/21
ایران خودرو از تولید روزانه بیش از 2 هزار و ۱۰۰ دستگاه خبر داد و پیش بینی کرد تا پایان سال اهداف تعیین شده محقق و نیاز بازار تامین شود.

ایکوپرس: ایران خودرو اعلام کرد با حمایت های دولت و رونق دوباره خطوط تولید سازندگان قادر به افزایش تیراژ روزانه و تولید دو هزار و ۱۹۱ستگاه خودرو در چهارم اسفندماه شده و تمام تلاش برای حفظ تولید روزانه بیشتر از دو هزار دستگاه را بکار خواهد بست.

در حوزه فروش نیز متناسب با افزایش تیراژ تولید و به محض تجاری شدن، خودروها تحویل مشتریان می‌شود و در روزهای اخیر تعداد قابل توجهی از محصول‌های ایران خودرو وارد بازار شده است. همچنین، فروش فوری روزانه براساس مجوزها صورت می‌گیرد که این اقدام نیز در مسیر دستیابی به نقطه تعادل در بازار آزاد ادامه خواهد داشت.

تسهیلات اختصاص یافته به قطعه سازان از سوی دولت در حال طی مراحل اجرایی بوده و با تحقق آن و تزریق نقدینگی بیشتر، وضعیت تولید در زنجیره ارزش خودرو روز به روز بهبود خواهد یافت و با ادامه روال کنونی و بهبود شرایط تولید در روزهای آینده، پیش بینی می‌شود تا پایان سال اهداف تعیین شده تولید محقق شده و نیاز بازار در روزهای پایانی سال تامین شود.