4 پیشنهاد به خریداران رنو

10:56 - 1400/01/21
پارس خودرو در ارتباط با خودروهای معوقه خانواده رنو اطلاعیه‌ای صادر کرد.

پارس خودرو: در این اطلاعیه چهار پیشنهاد به خریداران محصول‌های خانواده رنو اعم از تندر ۹۰، پارس تندر، ساندرو و ساندرو استپ وی ارایه شده است.این چهار پیشنهاد به قرار زیر است: طرح پیشنهادی انصراف،تبدیل مدل خودرو، الحاقیه قرار داد، خرید انصرافی.در طرح پیشنهادی انصراف متقاضی می‌تواند علاوه‌بر دریافت ۴۵ درصد سود از زمان ثبت‌نام اولیه، این امکان را بیابد که برای یکی از محصول‌های قابل ارایه توسط گروه سایپا به صورت فروش فوری و با قیمت تیرماه ۹۷، ثبت‌نام کند.

پارس خودرو برای اینکه متقاضیان انصراف بتوانند زودتر به مبلغ پیش پرداخت شده و سود آن دست پیدا کنند این امکان را فراهم کرده است نمایندگی‌های فروش این شرکت بتوانند حواله‌های متقاضیان را خریداری کنند. متقاضیان می‌توانند با انصراف از پیش خرید خود ظرف ۳۰ روز مبلغ پرداختی خود به علاوه سود ۴۵ درصدی را دریافت کنند.

البته این امکان برای متقاضیان فراهم است که با امضای قرارداد الحاقیه منتظر بمانند تا زمانی که امکان تولید مجدد این خودرو فراهم شود. در این مدت همچنان سود ۲۷ درصدی به حساب پیش‌خرید‌کنندگان منظور می‌شود و اگر خودروها قابلیت تحویل داشته باشند، ملاک قیمت خودروها، بخشنامه ۱۴ بهمن‌ماه سال‌جاری خواهد بود.

ثبت‌نام‌کنندگان خانواده رنو می‌توانند با تغییر مدل خودرو اقدام به پیش‌فروش سایر مدل‌های قابل ارائه شرکت سایپا کنند. برای این بخش از متقاضیان شرایط خاصی در نظر گرفته شده است.