بسته خبری ارزهای دیجیتال (چهارشنبه 21 شهریور)

سقوط آزاد اتریوم

09:06 - 1400/01/21
روند نزولی قیمت ارزهای دیجیتال امروز نیز تداوم یافته و در این میان اتریوم و کاردانو بیشترین افت قیمت را تجربه کرده‌اند.
سقوط آزاد اتریوم

جو منفی حاکم بر معاملات کریپتوها کماکان ادامه دارد. در این میان با در نظر گرفتن افت حدود 10 درصدی قیمت اتریوم در روز جاری، این محصول 37 رصد از ارزش خود را در هفته اخیر از دست داده است. کاردانو هم کاهش قیمتی به همین میزان را در 7 روز اخیر تجربه کرده و بیت کوین کش در این مدت بیش از 31  درصد ارزان شده است.

سقوط آزاد اتریوم9

در ماه های گذشته قرار بود چند ارز از بلاک چین اتریوم منشعب شود  و همین امر تقاضا برای این ارز را به میزان ملموسی بالا برد. پس از عرضه اولیه ارزهای جدید، بسیاری از دارندگان اتریوم دست به کار فروش این ارز شدند امری که فشار بر معاملات را در هفته های اخیر به میزان ملموسی افزایش داد.

از دلایل ایجاد فشار بر معاملات امروز می‌توان به حکم جدید یک قاضی فدرال آمریکا در ارتباط با عرضه اولیه ارزهای دیجیتال اشاره کرد.  یک قاضی فدرال در نیویورک اعلام کرد برای پرونده های کلاهبرداری در عرضه اولیه ارزهای دیجیتال می توان به قانون اوراق بهادار آمریکا استناد کرد.

بانک مرکزی روسیه برای بررسی توانایی های پلتفرم آزمایشی زنجیره بلوکی (بلاک چین) خود عرضه یک ارز دیجیتال را از طریق این پلتفرم با موفقیت به اجرا درآورد.