انتخاب گروه «تدبیر پرداز» به‌عنوان شرکت نرم‌افزاری برتر در بازار سرمایه

13:55 - 1403/04/17
گروه رایانه تدبیر پرداز در بیست و هشتمین سالروز ملی صنعت و معدن به‌عنوان رتبه برتر و واحد نمونه در زمینه تولید نرم‌افزار بازار سرمایه معرفی شد و هانی شهری مدیرعامل شرکت گروه رایانه تدبیر پرداز تندیس زرین روز ملی صنعت و معدن را از وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد.

رپرتاژ آگهی: بیست و هشتمین سالروز ملی صنعت و معدن در روز یکشنبه ۱۰ تیر با حضور عباس علی‌‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، صمد حسن‌زاده، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، قاسم نوده‌فراهانی، دبیر و نماینده وزیر صمت در هیئت‌رئیسه اتاق اصناف ایران، فرشاد مقیمی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، محمدرضا موثقی‌نیا رئیس هیئت عامل سازمان توسعه‌ و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، بابک احمدی، رئیس سازمان گسترش صنایع ایران (ایدرو) و فعالان صنعتی کشور، در مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

شرکت تدبیر پرداز، فعال در صنعت نرم‌افزار، در سال ۱۳۷۹ با هدف فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات و تولید نرم‌افزارهای تخصصی بورس و بازار سرمایه تأسیس شده است و هم‌اکنون عمده سامانه‌های معاملاتی و سامانه‌های مدیریت دارایی مورد نیاز نهادهای مالی بازار سرمایه را ارائه می‌دهد.

در حال حاضر، 53 شرکت کارگزاری (معادل حدود 45 درصد از کل کارگزاری‌های بازار سرمایه) و 170 صندوق سرمایه‌گذاری (معادل حدود 40 درصد از کل صندوق‌های سرمایه‌گذاری فعال در بازار سرمایه) از سامانه‌ها و خدمات شرکت تدبیر پرداز استفاده می‌کنند.

این شرکت اولین تولیدکننده سامانه معاملات برخط در بازار سرمایه ایران و اولین ارائه‌دهنده سامانه جامع راهکار بانکی (به‌عنوان پلفرم ارتباطی خدمات بازار پول با بازار سرمایه) بوده است و همواره تلاش کرده که در عرصه تولید سامانه های معاملاتی نوآور و پیشگام باشد.

یکی از محصولات جدید این شرکت، «سامانه معاملاتی کمان» است که نسل جدیدی از سامانه معاملات اوراق بهادار محسوب می‌شود و تجربه کاربری بسیار بهینه‌ای را برای فعالان بازار ایجاد می‌کند. سرمایه‌گذاران بازار سهام می‌توانند دسترسی به «سامانه معاملاتی کمان» را از کارگزار خود درخواست کنند تا از این ابزار معاملاتی جدید در معاملات خود بهره‌مند شوند و هوشمندی معاملات خود را افزایش دهند.