تعیین برنامه‌های امسال « بحکمت »

11:56 - 1400/01/18
بیمه حکمت صبا برنامه‌های امسال خود در بازار بیمه را اعلام کرد. بر مبنای صحبت‌های مدیرعامل تقویت برنامه‌های ارتقای سهم بیمه‌های عمر و رشته‌های سودده در پرتفوی و افزایش همکاری با شرکت‌های تابعه بانک حکمت ایرانیان از جمله اقدام‌ها در سال 97 است.

دنیای اقتصاد: غلامحسین چایچی؛ مدیرعامل بیمه حکمت صبا با بیان اینکه افزایش سهم بازار مناسب و قابل‌قبولی از بازار بیمه کشور با رویکرد افزایش سهم بیمه‌های زندگی از اهداف مورد نظر شرکت بیمه حکمت صبا است، عنوان کرد: تحقق هدف فروش شرکت به میزان مناسب با پیش‌بینی صورت گرفته، با رعایت ترکیب بهینه پرتفوی در سال ۹۷، ایجاد و توسعه خدمات فروش بیمه الکترونیکی و زیرساخت‌های ذیربط و توسعه شبکه فروش شرکت (شعب، نمایندگان و کارگزاران) براساس مصوبه‌های هیات‌مدیره و نهادهای ناظر نیز مورد نظر ماست.

وی با تاکید بر اینکه حفظ و تقویت نسبت توانگری شرکت در سطح قابل‌قبول نیز مورد تاکید است، تصریح کرد: تهیه، تدوین و راه‌اندازی داشبوردهای مدیریتی در سیستم منسجم بیمه‌ای (Core – insurance)، جذب و عملیاتی‌سازی بیش از ۲۰۰ نماینده عمومی و اجرای آیین‌نامه جذب نمایندگی ۵۴ بیمه‌های عمر در شرکت و تامین و استقرار تجهیزات پشتیبان در مرکز داده برای افزایش پایداری و ارائه خدمات به صورت ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز نیز پیگیری خواهد شد.

تست و ارزیابی نفوذ و انجام اقدامات لازم برای افزایش لایه‌های شبکه، سخت‌افزار و نرم‌افزار، راه‌اندازی و تکمیل سامانه کسر اقساط بیمه‌نامه‌های اقساطی در سطح آجا، مدیریت و اجرای سیستم نظارت بر مطالبات و وصول معوقات کلی شرکت از دیگر برنامه‌هاست. حفظ و کنترل ضریب خسارت شرکت با رعایت مشتری‌مداری برنامه دیگر شرکت است. در این میان تقویت همکاری با گروه هلدینگ شرکت‌های تابعه بانک و ارتش با برنامه‌های مشترک هم مدنظر است.

به گفته چایچی بازنگری در مبانی تعیین نرخ براساس آیین‌نامه ۹۴، راه‌اندازی مدیریت ریسک و تدوین فرآیندهای ریسک‌های عملیاتی و فنی، حرکت در راستای تهیه و تنظیم صورت‌های مالی براساس استانداردهای IFRS، کاهش هزینه‌های غیرعملیاتی و بالا بردن استانداردهای حقوق و دستمزد کارکنان، اجرای رتبه‌بندی شعب و نمایندگان و ایجاد کمیته‌ها و واحدهای مختلف موردنظر نهاد ناظر نیز از دیگر برنامه‌های بیمه حکمت صبا در سال‌جاری خواهد بود.