دو محصول جدید شریک « خساپا »

21:26 - 1400/01/17
سایت تجاری چانگان در مقام شریک تجاری سایپادومحصول جدید خود را رونمایی کرد.

 در حالی که نمایشگاه بین‌المللی خودرو امروز روز پایانی را سپری کرد سایپا با شرکای خود برنامه‌های جدیدی را در دستور کار قرار دارد. در این راستا البته چانگان؛ شریک تجاری گروه خودروسازی سایپا در دومین نمایشگاه خودرو تهران از دو محصول جدید CS55 و CS95 رونمایی کرد. در همین حال سایپا سیتروئن، قیمت C3 را 110 میلیون تومان اعلام کرد.

به گفته  ژونگ وی؛ مدیر بازرگانی حوزه خاورمیانه چانگان با همکاری سایپا بومی سازی محصول‌های چانگان در ایران انجام شده است. در این میان البته محصول جدید  CS95 در فروردین ماه امسال وارد بازار جهانی شد و خودرویی جدید در کلاس شاسی بلند suv)) است که تنها پس از چهار ماه عرضه در بازار به رقم فروش 46 هزار دستگاه دست یافت.

خط تولید محصول‌های چانگان در فروردین ماه سال گذشته در سایت کاشان ایجاد و راه اندازی شد و در شهریور ماه همان سال محصول CS35  در این شرکت به تولید رسید.

در همین حال محسن جهرودی؛ مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در جریان ششمین همایش کیفیت سایپا نیز اظهار کرد: هیچ محصولی از سایپا بدون انجام تست‌های کیفی و ایمنی، طراحی و به بازار عرضه نخواهد شد. به گفته وی تمامی تلاش مجموعه سایپا این است که پرتفوی مناسبی را برای مشتریان سایپا ایجاد کند.