برنامه‌های توسعه محور « حکشتی »

19:36 - 1400/01/17
معاون فنی بازرگانی کشتیرانی ایران از 3 برنامه این مجموعه در قالب «جایگزینی 49 فروند کشتی در پنج سال آینده»، «راه‌اندازی خط کانتینری آسیا به اروپا» و «ضروت نیاز افزایش سرمایه» خبر داد.

کاپیتان امیر سامان ترابی زاده در گفت‌وگو با «مانا» با تشریح برنامه‌های توسعه پنج ساله ناوگان این شرکت می‌گوید: بر اساس طرح توسعه 49 فروند از کشتی های ناوگان این شرکت جایگزین خواهند شد که در پروژه ساخت این مجموعه هم از ظرفیت سازندگان داخلی و هم از سازندگان خارجی استفاده خواهیم کرد.

به گفته وی با توجه به کسب مجوز از هیات مدیره کشتیرانی و تصویب مجمع صاحبان سهام باید با خطوط اعتباری که در کشورهایی چون چین و کره جنوبی باز شده است از ظرفیت‌های ایجاد شده استفاده کرد.

کاپیتان ترابی زاده به طرح‌های توسعه محور شرکت کشتیرانی اشاره تاکید می‌کند: در آینده ای نزدیک خط کانتینری آسیا به اروپا و بالعکس راه اندازی خواهد شد. به گفته وی بخشی از توسعه فعالیت ها در برنامه توسعه شرکت معطوف به توسعه بخش فراساحل است که اجرای این برنامه‌ها نیازمند افزایش سرمایه است.

معاون فنی بازرگانی کشتیرانی همچنین  در خصوص سفارش ساخت 200 فروند واگن می‌گوید: در بخش خدمات لجستیک 100 درصد افزایش فعالیت خواهیم داشت.