حل مسائل بانکی « تپکو »

18:45 - 1400/01/17
به گفته مدیران هپکو مشکلات بانکی این شرکت حل و فصل شده است و پس از جلسه با وزیر صنعت، معدن و تجارت اصلاحیه‌ها در خصوص اطلاعات حسابداری و میزان بدهی در دستور کار قرار گرفته است.

در نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس و اعضای هیات مدیره هپکو که 19 شهریورماه برگزار شد، عنوان شد که طرح مدل‌های مالی قابل قبول سیستم بانکی ارائه و موافقت آن‌ها اخذ شد. به گفته مدیران هپکو مشکلات بانکی در 2 بانک ملی و تجارت حل و فصل شده است که در ایجاد حرکت اصلی احیای شرکت تاثیر بسزایی دارد.

بر مبنای گزارش ارائه شده مدیران هپکو به نمایندگان ملت تاکید شد: در حسابرسی شرکت مغایرت معنادار نسبت به اطلاعات کدالی در حوزه ارزش دارایی و میزان بدهی شرکت بدست آمده و ضمن شروع  پیگیری حقوقی، باعث شده که طبق قرارداد گروه هیدرواطلس با سازمان خصوصی سازی ، اصلاحیه قرارداد در دستور کار قرار گیرد.

به گفته مدیران هپکو پس از تفاهم (احتمال قوی تا آخر هفته گذشته) در مورد این اصلاحیه با دولت ، در اسرع وقت تسویه حقوق کامل با برنامه ریزی و هماهنگی شورا و مدیریت انجام می‌شود. در مورد سایر شروط قرارداد که در احیای شرکت بالاخص در بحث تعریف کار برای تولید و جذب منابع بانکی ، جلسه هفته گذشته با محمد شریعتمداری؛ وزیر صنعت ،معدن و تجارت حائز اهمیت بود.

در همین حال همچنین تاکید شد: بخشی از یکماه حقوق کارکنان در اسرع وقت و با توجه به منابع موجود پرداخت شود؛ در این میان مباحثی همانند نمایشگاه لوازم التحریر ، جشن فرزانگان  و مشکلات خاص پرسنل درحال برنامه ریزی جهت اجرایی شدن است.

در همین رابطه بخوانید:

حل مسائل بانکی « تپکو »19

حل مسائل بانکی « تپکو »15