محصول جدید « خودرو » قبل از پایان سال

18:13 - 1400/01/17
ایران خودرو در برنامه توسعه محصول دو پلت فرم را در خودرو تعریف کرده است؛ البته «خودرو» قصد دارد در چند ماه آینده یکی از محصول‌هایش را با چهار سال و ۸۰هزار کیلومتر گارانتی به بازار عرضه کند.

پس از افزایش دوره گارانتی خودرو رانا به سه سال و ۶۰هزار کیلومتر، در چند ماه آینده یکی دیگر از محصول‌های ایران خودرو با چهار سال و ۸۰هزار کیلومتر گارانتی به بازار عرضه خواهد شد.

ایران خودرو در حالی قدم به برهه جدیدی گذاشته و در عرصه در پی تنوع سبد محصول‌های و همزمان بهبود کیفی آن‌ها است که تمامی خودروهای تولید شده ایران خودرو از ابتدای سال ۱۳۹۳ تاکنون به صورت کامل و بدون کسری قطعه تولید شده است. تعداد خودروهای باقی مانده در نمایندگی های سراسر کشور به ۵۰۰دستگاه هم نمی رسد.

در کنار اجرای بیش از ۵۰۰پروژه کیفی روی محصول‌ ایران خودرو، هاشم یکه‌زارع؛ مدیرعامل در خصوص برنامه‌های توسعه محصول نیز می‌گوید: در حال حاضر دو پلت‌فرم در «خودرو» تعریف شده است؛ نخست پلتفرمی که با پژو و برای محصول‌های مشترک با این شرکت وجود دارد و دیگری پلتفرمی که براساس قرارداد ۱۰ جانبه بین المللی به صورت ویژه برای ایران خودرو طراحی خواهد شد.

به گفته یکه‌زارع که‌ در دیدار مدیران مسئول روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های داخلی این صحبت‌ها را ارائه کرده، در این کنسرسیوم علاوه بر طراحی پلتفرم و محصول‌های جدید برای ایران خودرو،‌ تولید خودروهای برقی و هیبریدی نیز پیش بینی شده است.