همه کلان‌شهرهای ایران بنزین یورو ۴ دارند؟

15:17 - 1400/01/17
دسترسی کلان‌شهرها به بنزین یورو ۴ آماده شد.

به گزارش «دنیای بورس»، ایرنا نوشت: سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر اینکه مدت‌هاست در همه جایگاه‌های سوخت پایتخت، بنزین یورو ۴ توزیع می‌شود، گفت: پایش‌های مستمر سازمان محیط زیست نیز این موضوع را تایید می‌کند.

فاطمه کاهی در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار کرد: وزارت نفت ۸۵درصد تاییدیه سازمان محیط‌زیست در خصوص توزیع نفت‌گاز یورو ۴ را دریافت و به همه تعهداتش در زمینه توزیع این نوع بنزین عمل کرده است.

وی با اشاره به وضعیت توزیع بنزین یورو ۴ گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی براساس مصوبه هیات وزیران در خصوص توزیع بنزین یورو ۴ در تهران، مدت‌هاست در همه جایگاه‌های سوخت پایتخت، بنزین یورو ۴ توزیع و پایش‌های مستمر سازمان محیط‌زیست نیز این موضوع را تایید می‌کند.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه در همه کلان‌شهرها حتی حومه تهران گازوئیل یورو ۴ توزیع می‌شود، افزود: در بعضی موارد از وظیفه قانونی بیشتر عمل کرده‌ایم؛ به عنوان نمونه در شهر اصفهان دو برابر میزان مصوبه هیات‌وزیران گازوئیل یورو ۴ توزیع می‌شود.

تکذیب اختصاص بنزین تشویقی ایام کرونا

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: شایعات اخیر درباره اختصاص ۵۰ لیتر بنزین تشویقی به رانندگانی که قانون منع آمد و شد را در ایام کرونا رعایت کرده‌اند، صحت ندارد.به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه‌کاهی در واکنش به این شایعه گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی این خبر را تکذیب می‌کند.

وی درباره اینکه لینک بعضی از سایت‌ها نیز برای ثبت‌نام این دسته از رانندگان در حال انتشار است، عنوان کرد: تعداد این‌گونه لینک‌ها بسیار زیاد است و شوخی به نظر می‌رسد، زیرا بسیاری از آنها غیرفعال هستند و اگر هم سایتی در این زمینه فعالیت می‌کند، مردم باید توجه داشته باشند که اطلاعات خود را در آن وارد نکنند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر لزوم دریافت اطلاعات صحیح درباره سهمیه‌بندی بنزین از طریق روابط عمومی این شرکت، تاکید کرد: سهمیه‌بندی بنزین هیچ‌گونه تغییری نداشته و فعالیت‌های مرتبط با این موضوع از اساس کذب است.