قیمت خودرو باز هم افت کرد | خریداری نیست

15:13 - 1400/01/17
در بازار خودرو، قیمت خودرو دوباره کاهش یافت.

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از خبرگزاری ها، نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران، از ریزش ۱۰ درصد دیگر قیمت خودروها در بازار طی یک هفته اخیر خبر داده و اعلام کرد که با توجه به کاهش نرخ ارز در کشور، به‌تبع آن کالاهای سرمایه‌ای همچون خودرو و سکه نیز با کاهش قیمت مواجه شده‌اند.

خودرو ۱۰ درصد دیگر ارزان شد

ایسنا هم نوشت: نایب‌رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران، از ریزش ۱۰ درصد دیگر قیمت خودروها در بازار طی یک هفته اخیر خبر داده و اعلام کرد که با توجه به کاهش نرخ ارز در کشور، به‌تبع آن خودرو نیز با کاهش قیمت مواجه شده است.

اسد کرمی در تشریح وضعیت بازار خودرو طی روزهای اخیر و پس از بازگشت قیمت‌ها به سایت‌های فروش، اظهار کرد: از آبان ماه سال جاری تاکنون روند قیمتی بازار خودرو کاهشی پیش رفته و حدودا ۳۲ درصد کاهش قیمت داشته‌ایم پس از آن نیز روند بازار دارای ثباتی نسبی با نوسان‌های محدود بوده است؛

اما طی یک هفته اخیر، در پی کاهش نرخ ارز، قیمت خودرو در بازار ۱۰ درصد دیگر ریزش پیدا کرد. نایب‌رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران ادامه داد: این روزها نرخ ارز پایین آمده و قیمت خودرو نیز به‌دنبال آن کاهش یافت. این در حالی است که میزان تقاضا در بازار به شدت پایین است و آنقدر که فروشنده در بازار وجود دارد، خریدار نیست.