سومین صعود متوالی دلار

Submitted by admin on

دنیای بورس: در معاملات نخستین روز کاری هفته شاخص ارزی کشور سومین رشد متوالی خود را تجربه کرد. شنبه هر دلار آمریکا 150 تومان به ارزش خود افزود و راس ساعت 18 به بهای 13 هزار و 200 تومان به فروش رسید. پیش از این و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه گذشته دلار به ترتیب 50 و 110 تومان رشد قیمت را تجربه کرده بود و امروز با افزایش 1.15 درصدی به حرکت صعودی خود شتاب بخشید. به این ترتیب نرخ ارز به بیشترین میزان خود از 4 تیر ماه رسید و بازدهی آن از ابتدای سال پس از گذشت 7 روز کاری در بازه منفی با ثبت نرخ 0.38 درصد به محدوده مثبت بازگشت.

حباب سکه کاهش یافت

Submitted by admin on

دنیای بورس: دوشنبه هر دلار آمریکا 20 تومان به ارزش خود افزود و راس ساعت 18 به بهای 12 هزار و 950 تومان به فروش رسید. رشد 0.15 درصدی دلار و پایان افت یک روزه این ارز در کانال 12 هزار تومانی در حالی رخ داد که شاخص ارزی کشور معاملات امروز خود را منفی آغاز کرد و حتی تا سطح 12 هزار و 750 تومان تنزل کرد. با اینکه بسیاری از افزایشی‌های بازار در انتظار افت دلار به زیر محدوده مذکور و حفظ روند کاهشی بودند، حجم تقاضا در بازار زیاد شد و نرخ ارز به مسیر صعود بازگشت.

محدود شدن دامنه نوسان دلار

فرکانس زیگزاگی دلار در مرز روانی

Submitted by admin on

دنیای بورس: در 3 هفته ابتدایی خرداد ماه شاهد نوسان پر فراز و نشیب دلار بودیم. با این حال از روز دوشنبه از شدت اوج و فرودهای نرخ ارز کاسته شده و معاملات امروز نیز به تبعیت از این روند با فرکانس محدود به پایان رسید. نرخ ارز امروز در بازه 12 هزار و 950 تومان تا 13 هزار و 100 تومان تغییر کرد و دلار سرانجام در ساعت 18 به بهای 13 هزار و 50 تومان به فروش رفت. این قیمت 80 تومان بیش از نرخ بسته شده دلار در روز سه‌شنبه بود و رشد روزانه 0.62 درصد را برای شاخص ارزی کشور به ثبت رساند و بازدهی آن از ابتدای سال را به منفی 0.76 درصد رساند.

جهت مخالف سکه و اونس طلا

Submitted by admin on

دنیای بورس: بهای سکه و دلار در معاملات آغازین هفته جدید کاهش یافت. ساعت 18 روز شنبه هر دلار آمریکا به قیمت 13 هزار و 580 تومان به فروش رفت و 170 تومان از ارزش خود را از دست داد. نکته قابل توجه معاملات ارزی امروز دامنه محدود نوسان بود. دلار که با قیمت 13 هزار و 750 تومان کار خود را شروع کرد خیلی زود به سقف روزانه 13 هزار و 770 تومانی رسید و با تغییر جهت به اصلاح قیمت پرداخت. به این ترتیب بازه نوسان نرخ ارز در معاملات امروز تنها 190 تومان بود. عمده دلیل کم تحرکی شاخص ارزی کشور سطح کم تقاضا به دلیل گارد احتیاطی معامله‌گران بود.

بازگشت دلار به کانال 13 هزار

Submitted by admin on

دنیای بورس: هر دلار آمریکا طی معاملات امروز 380 تومان از ارزش خود را از دست داد و راس ساعت 18 به بهای 13 هزار و 950 تومان به فروش رفت. به این ترتیب نرخ ارز پس از گذشت 25 روز به کانال 13 هزار تومانی بازگشت و نرخ ارز سنگین‌ترین افت روزانه خود از تاریخ 21 فروردین ماه را تجربه کرد. جالب آنکه در تاریخ مذکور هم دلار با مرزشکنی به زیر مرز 14 هزار تومانی تنزل کرده بود. با توجه به پیام توئیتری تهدیدآمیز ترامپ در شب گذشته و تحرکات اخیر در منطقه انتظار می‌رفت که امروز سریال افت‌های متوالی دلار به پایان برسد.

افزایش هیجان سیاسی در معاملات ارزی

Submitted by admin on

دنیای بورس: در پنجمین روز کاری هفته دلار ضمن ثبت سومین رشد متوالی خود توانست 140 هزر تومان افزایش قیمت را تجربه کند و راس ساعت 18 به بهای 15 هزار و 370 تومان به فروش برسد. رشد 0.9 درصدی قیمت شاخص ارزی کشور به واسطه افزایش سطح نگرانی‌ها از اخبار سیاسی نامطلوب رقم خورد. دلار که معاملات صبح امروز را با قیمت 15 هزار و 200 تومان آغاز کرده بود، گارد صعودی خود را حفظ کرد و در مقاطعی موفق شد تا سقف 15 هزار و 440 تومان افزایش یابد. با این حال با کاسته شدن از سطح هیجان بازار، نرخ ارز نیز به اصلاح قیمت پرداخت.

دلار در کانال قیمتی جدید

Submitted by admin on

دنیای بورس: امروز هر دلار آمریکا با افزایش 300 تومانی راس ساعت 18 به قیمت 15 هزار و 230 تومان به فروش رفت. افزایش نگرانی‌ها از اخبار سیاسی نامطلوب منجر به مرزشکنی دلار و حضور در کانال 15 هزار تومانی شد. به این ترتیب نرخ ارز با رشد 2 درصدی توانست به اوج خود از 10 مهر ماه برسد. به اعتقاد برخی از بازیگران بازار ارز موج اخبار منفی معمالات دلار در چند روز اخیر را تحت تاثیر قرار داده و موج صعودی اخیر بیشتر حول شایعات شکل گرفته است.

Subscribe to نرخ حواله درهم