شارژ جهانی بورس تهران در پایان هفته؟ | برنامه ترامپ برای جبهه جنگی دوم

Submitted by admin on

دنیای بورس: در هفته پیش رو آمارهای مهمی از داده‌های تولیدی و تورمی اقتصادهای بزرگ جهان منتشر خواهد شد؛ اما هیچ کدام از این داده‌ها به اندازه رسمی شدن یا نشدن توافق تجاری چین و آمریکا اهمیت نخواهد داشت.

نبض اقتصاد جهانی چگونه می‌زند؟/ تقویم اقتصادی هفته جاری

Submitted by admin on

دنیای بورس: هفته گذشته آمارهای مهم و پرتعدادی از اقتصادهای بزرگ دنیا مخابره شد. با این وجود تناقض این داده‌ها با یکدیگر سبب شد تا بازار جهانی سمت و سوی خاصی نگیرد. حتی نرخ برابری ارزهای مطرح و سنتی جهان نیز در این مسیر بلاتکلیف ماند.

ترافیک آمارها در بازار جهانی/ تقویم مهم‌ترین تحولات اقتصاد جهان

Submitted by admin on

دنیای بورس: اقتصاد بین‌الملل در شرایط فعلی بیش از همه به اتفاقات گره خورده است و در آیینه آمار بازتاب می‌یابد. عدم‌اطمینان‌ از سرنوشت مسائلی همچون جنگ تجاری و برگزیت به صورت گسترده‌ای دنیا را تحت‌تاثیر قرار داده است و سیاست‌گذاری‌هایی همچون تغییرات نرخ بهره در ابعاد کوچک‌تری بازارها را متاثر می‌سازد.

احتمال رشد 10 دلاری قیمت نفت

Submitted by admin on

دنیای بورس به نقل از Investing.com: در پی حمله به تاسیسات کلیدی تولید نفت عربستان، قیمت‌ها با واکنش فعالان بازار به این مساله همراه خواهد بود. واکنشی که نشانگر نااطمینانی به روند و میزان عرضه جهانی این محصول است. سرمایه گذاران همچنین در انتظار کاهش نرخ بهره دیگری از فدرال رزرو امریکا و همچنین تغییرات پر شتاب دیگری در تصمیمات نرخ بهره سایر بانک‌های مرکزی جهان هستند. مهم‌ترین رویدادهای موثر بر این هفته بازارهای جهانی در این گزارش مورد بررسی قرار گرفته است.

انتظار برای جهش نفت در پی حمله به تاسیسات سعودی

Subscribe to تقویم اقتصادی