5 پروژه حیاتی برای « کگل »| ابر پروژه گل ‌گهر

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، هفته نامه معدن نامه در گزارشی درباره 5 پروژه منطقه گل گهر به تشریح وضعیت پرداخت. با توجه به ارتباط این پروژه ها با شرکت بورسی صنعتی و معدنی گل گهر، این گزارش را برای خواندن پیش روی قرار می گیرد:

برچسب‌ها

کارنامه ارزی پتروشیمی ها| شیوه تامین مالی 5 پروژه

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی در خصوص بازدید به عمل آمده دیروز رئیس جمهور از

فاز دوم پروژه « کاوه »/ ثبت رکورد جدید تولید

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از هلدینگ کاوه پارس، مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس از رکوردزنی تولید فولاد در فولاد کاوه جنوب کیش خبر داد و گفت: در آذرماه امسال تولید شمش در این شرکت به ۱۰۴ هزار و ۲۷۶تن رسید که این عدد از آخرین رکورد ثبت شده معادل ۲هزار و ۵۶۷تن بالاتر است.

برنامه‌ ویژه « وبصادر » برای تامین مالی پروژه‌ها

Submitted by admin on

بانک صادرات: حجت‌اله صیدی؛ مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید از شهرک صنعتی ماموت، طرح «طراوت» را یکی از مهم‌ترین طرح‌های این بانک برای حمایت از صنایع بزرگ کشور در سال‌جاری عنوان و آمادگی بانک صادرات ایران را برای تامین مالی طرح‌های توسعه پروژه‌های این مجموعه اعلام کرد.

راه‌اندازی پروژه‌های جدید معدنی تا پایان سال

Submitted by admin on

ایمیدرو: به گفته خداداد غریب پور؛ رئیس هیات عامل ایمیدرو در نشست با وزیر اقتصاد راه‌های جذب بخشی از نقدینگی ۱۷۰۰ تریلیون تومانی کشور، که سالانه ۲۰درصد نیز به آن اضافه می‌شود، بررسی شد و وزارت اقتصاد نیز به دنبال ساماندهی این میزان نقدینگی و هدایت آن به سمت تولید است.

برچسب‌ها

پروژه جدید در « سشمال »

Submitted by admin on

سیمان شمال: پروژه بهینه سازی، افزایش ظرفیت و تبدیل سیستم تر به خشک خط یک سیمان سفید سیمان شمال با هزینه‌ای معادل 8.8 میلیارد تومان و با ظرفیت ۱۵۰ تن در روز و مصارف ویژه مطابق با استاندارد ایران با طراحی و اجرای طراح سهند سیمان رسما آغاز شد.

برچسب‌ها

کلنگ‌زنی در 3 پروژه « شغدیر »

Submitted by admin on

سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی: 3 پروژه بازسازی و راه‌اندازی 800 واحد vcm ، راه اندازی بسته‌بندی FFS و ایجاد مخزن زمینی سیستم پیش تسویه واحد vcm افتتاح شد .

پروژه بازسازی وراه اندازی 800 واحد vcm با هدف بازیافت اسید کلریدریک 18درصد از گازهای زائد طراحی شده است که با سوزاندن گاز زائد در کوره زباله سوز واحد 800 در دمای 1350 درجه محقق می‌شود.

برچسب‌ها

زمان‌بندی 8 پروژه « جم » تا پایان امسال

Submitted by admin on

پتروشیمی جم: به گفته مدیر عامل پتروشیمی جم تا پایان سال جاری هر ماه یک پروژه در پتروشیمی جم به بهره برداری خواهد رسید یا اجرایی خواهد شد.

حسین میرافضلی مهمترین پروژه‌های سال جاری پتروشیمی جم را در 7 بند اعلام کرد:

1. تولید ٥ گرید گرانبهای استراتژیک و ویژه با کاربردهای گسترده جهت رفع وابستگی، افزایش تولید صنایع پائین دستی و افزایش ارز آوری که در جهان تنها دو کشور برخی از ان را تولید می‌کنند.

برچسب‌ها

پروژه  تامین خوراک « شکبیر »

Submitted by admin on

روابط عمومی: از زمان راه‌اندازی پتروشیمی امیرکبیر، طبق چارچوب تقسیم کاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، مقرر شد خوراک این کارخانه از طریق پتروشیمی بندرامام و سپس پتروشیمی مارون تامین شود، اما با وجود این تعهدات و قراردادهای منعقد شده، به دلیل مشکلات فراوان ناشی از عدم انجام تعهدات از سوی شرکت‌های مذکور، خوراک به اندازه کافی و مورد توافق طرفین تامین نشد.

برچسب‌ها

پروژه جدید « فملی » در رفسنجان

Submitted by admin on

احمد انارکی محمدی در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان که با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد، تاکید کرد: تا پایان سال 8 کارخانه جدید افتتاح می‌شود. در این میان یکی از اقدام‌های بزرگ در حال اجرا مربوط به 1800 هکتار اراضی است که مدیرعامل مس ملی با حضور مدیرعامل بازنشستگی مس قبول کرده ساخت صنایع پایین دستی مس را در رفسنجان آغاز و کارخانه اسید راه اندازی کند.

برچسب‌ها

Subscribe to پروژه