افزایش 3 برابری خروج سرمایه / شستا در صدر جدول معاملات بازار سهام

Submitted by karkhane on

در معاملات روز شنبه 5 خرداد ماه 1403، شاخص کل بورس تهران 16 هزار و 968 واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد و به سطح 2 میلیون و 97 هزار و 175 واحد رسید. 

شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با ریزش 4 هزار و 302 واحدی در رقم 689 هزار و 655 واحدی ایستاد. 

شاخص کل فرابورس با افت 205 واحدی به رقم 22 هزار و 843 واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن فرابورس با کاهش هزار و 193 واحد به سطح 123 هزار و 246 واحد رسید. 

پولبک شاخص کل بورس در بین تعطیلی/ شستا مشتری جدی پرسپولیس

Submitted by karkhane on

نرخ ارز نیز در مرکز مبادله ارزی با جهش قیمتی وارد کانال 39 هزار تومان شد.

شستا به عنوان یکی از خریداران باشگاه پرسپولیس وارد میدان شده است و گفته می‌شود که مدیر عامل این شرکت با نامه‌نگاری‌های انجام شده با وزارت ورزش خواستار تعیین تکلیف این موضوع شده است.

نمادهای اخابر و ذوب روز شنبه با استقبال خوب خریداران همراه شدند تا بازهم بحث تجدید ارزیابی دارایی‌ها بر سر زبان‌ها بیافتد.

برچسب‌ها

سهام با دلار همنوا شد / رکوردهای جدید در بورس تهران

Submitted by karkhane on

امروز در دقایق ابتدایی معاملات روند شاخص کل بورس صعودی شد و شاخص وارد کانال 1.7 میلیونی شد. شاخص در ده دقیقه ابتدایی معاملات حدود 50 هزار واحد صعود کرد که یک رکورد محسوب می‌شود. روند صعودی شاخص تا پایان ادامه داشت و اغلب نمادهای بازار با صف خرید مواجه بودند به طوری که در پایان معاملات 344 نماد صف خرید داشتند. در مجموع کل معاملات شنبه نیز 455 نماد صف خرید داشتند.  

رونمایی از نمادهای پُرمعامله بورس /شستا صدرنشین شد

Submitted by karkhane on

 

به گزارش اقتصادنیوز ، در هفته اخیر شاهد ثبات میانگین ارزش معاملات خرد بورس بودیم. میانگین ارزش معاملات خرد بورس 5 هزار و 908 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 5 هزار و 904 میلیاردی هفته پیشین، رشد اندک 4 میلیارد تومانی -معادل 7 صدم درسد- داشته است. 

بزرگ‌ترین سهام بورس رونمایی شد /فولاد جا ماند

Submitted by karkhane on

به گزارش دنیای بورس و به نقل از اقتصادنیوز، در پایان فروردین امسال و با صعود شاخص کل بورس تهران به کانال 1.5 میلیون تومانی، ارزش بازار سهام به 6 تریلیون تومان (6000 هزار میلیارد تومان) رسید. همزمان با رشد ارزش بازار، فارس (صنایع پتروشیمی خلیج فارس) نیز بار دیگر به ارزشمندترین سهام بورس پایتخت تبدیل شد. پیش از این فولاد (فولاد مبارکه) جایگرین فارس شده بود اما فارس در سال جدید جایگاه باارزش‌ترین نماد بازار سهام را پس گرفت. 

 

سهامداران شستا در پارک وی

Submitted by karkhane on

به گزارش اکوایران، فردا شنبه بیستم فروردین 1401، مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده نماد شستا (شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی) برگزار می‌شود. 

 

مجمع شستا با دستور جلسه «انتخاب اعضای هیئت مدیره» و رأس ساعت 9 صبح در مجموعه تلاش در چهارراه پارک وی برگزار می‌شود. در اطلاعیه برگزاری مجمع شستا که در سامانه کدال منتشر شده، آمده است که جلسه مجمع به صورت آنلاین پخش خواهد شد. 

نقشه بورس در نیمه معاملات / صعود قیمت پالایشی‌ها

Submitted by karkhane on

به گزارش اکوایران،  در 2 ساعت ابتدایی معاملات امروز، چهارشنبه 18 اسفند ماه، شاخص کل با رشد 10 هزار و 349 واحدی به سطح یک میلیون و 346 هزار واحد رسیده است. شاخص کل هم وزن نیز با 2 هزار و 140 واحد افزایش به سطح 342 هزار واحد رسیده و  شاخص کل فرابورس با صعود 115 واحدی در سطح 18 هزار و 260 واحد ایستاده است. 

شستا، شاخص بورس را پائین کشید +نمودار

Submitted by karkhane on

به گزارش دنیای بورس و به نقل از اقتصادنیوز، در معاملات روز چهارشنبه، یازدهم اسفند 1400، شاخص کل بورس تهران با کاهش 780 واحدی نسبت به روز دوشنبه به رقم یک میلیون و 281 هزار و 152 واحد رسید. 

 

با ارزش‌ترین سهام بورس / فولاد از فارس پیشی گرفت

Submitted by karkhane on

به گزارش دنیای بورس و به نقل از اقتصادنیوز ، در میان سهم‌هایی که در بازار سهام خرید و فروش می‌شوند نماد فارس (صنایع پتروشیمی خلیج فارس) بیشترین ارزش بازار را داشت اما به تازگی سهام فولاد (شرکت فولاد مبارکه اصفهان) از فارس پیشی گرفته است.  

 

بورس جان گرفت /رشد قیمت‌ها در بازار سهام

Submitted by karkhane on

به گزارش دنیای بورس و به نقل از اقتصادنیوز، در معاملات روز شنبه، 27 آذر 1400، شاخص کل بورس پایتخت با افزایش 12 هزار و 336 واحدی نسبت به دیروز به رقم یک میلیون و 305 هزار واحد رسید تا برای دومین روز متوالی رشد کند و به کانال 1.3 میلیونی بازگردد.

 

Subscribe to شستا