مثلث افزایشی بورس در برابر مثلث کاهشی ارز و سکه

Submitted by karkhane on

به گزارش اکوایران، عربستان برادر بزرگتر کشورهای عرب است و اهمیت ویژه‌ای در میان کشورهای عرب‌زبان دارد که اختلاف یا توسعه روابط با این کشور می‌تواند به سایر کشورهای عرب تعمیم داده شود. کلید برقراری ارتباط جامع با اعضای شورای همکاری خلیج فارس و کشورهای عرب، عربستان است که سفر دو ابرقدرت جهان یعنی چین و آمریکا به این کشور برای برقراری ارتباط همزمان با تمام کشورهای عرب اهمیت رابطه با برادر بزرگتر کشورهای عرب را به خوبی نشان می‌دهد.

 

اثر اردوغان در بازار دلار ایران

Submitted by karkhane on

دیروز به یکباره ارزش لیر در برابر دلار آمریکا تقویت شد. یک دلار که تا بعدازظهر دیروز به نزدیک ۱۸ لیر رسیده بود،‌ به یکباره تضعیف شد و تا کانال ۱۳ لیری پایین رفت. بر اساس صحبت های تحلیل گران، علت تقویت لیر، تهدید اردوغان مبنی بر عرضه ذخایر طلا به بازار بود. این اتفاق برای معامله گران بازار ارز داخلی نیز اهمیت زیادی داشت.

 

تاکتیک معامله ‌گران باتجربه در بازار دلار چه میتواند باشد

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از اکو ایران (لینک) در روزهای پرنوسان بازار ارز، معامله‌ گران باتجربه بازار توصیه می ‌کنند که بازیگران رفتار احتیاطی در پیش بگیرند، تا در زمان ریزش یا صعود دچار ضرر سنگین نشوند یا حتی

پیش بینی خواندنی: قیمت دلار به زیر ۱۵ هزار تومان می ‌رسد؟

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از اکو ایران، بازار دلار در مقطعی که نزدیک به انتخابات آمریکا بود با التهابی عجیب دست و پنجه نرم می‌ کرد و تاثیرات آن در سایر بازارها اعم از سکه و خودرو و مسکن و بورس نیز قابل ملاحظه بود. اما نتجه انتخابات، تمام روندها را بر عکس کرد. دلاری که در آن مقطع از حرف از ۵۰ هزار تومان برایش می ‌زدند مدت ‌هاست در محدوده ۲۲ هزار تومان نوسان می ‌کند.

بازار دلار | قیمت دلار از امروز دوباره کاهشی میشود؟

Submitted by admin on

به گزارش «دنیای بورس»، اقتصادنیوز نوشت: آینده بازار ارز برای معامله گران مبهم است؛ یک روز خبری، زمینه ساز افزایش فروش ها در بازار می شود و روزی دیگر، خبری متفاوت راه را برای کاهشی های بازار باز می کند.

امروز 8 بهمن ماه روز چهارشنبه نیز بازار تحت تاثیر دو جو کاملا متفاوت بود. در ابتدای روز، خریداران با جوسازی پیرامون اظهارات وزیر امور خارجه ایران، قیمت دلار را به بالای 24 هزار تومان بردند و در نیمه دوم روز با برجسته کردن اخبار مربوط به صادرات نفت، این ارز در مسیر کاهشی قرار گرفت.

بازار ارز | قیمت دلار امروز چند میشود؟

Submitted by admin on

 به گزارش «دنیای بورس» به نقل از اکو ایران، امروز بازار ارز با تغییر قیمت ۱۰۰ تومانی ، روز کم نوسانی را تجربه کرد. نرخ ارز در تابلوهای رسمی نیز بر مدار نزولی آرامی قرار گرفت.

نرخ رسمی درهم نیز محطاتانه حرکت کرد و افت ۵۰ تومانی را طی امروز به ثبت رساند، البته امروز با کاهش نرخ درهم و افزایش قیمت دلار،حباب قیمت دلار بر اساس درهم کمتر شد و به ۲۰۰ تومان رسید. ماندگاری دلار در سطح ۲۵۰۰۰ تومان و نرخ درهم در سطح ۷۰۰۰ تومان، احتمال حمایت در این سطوح را بیشتر می‌کند. 

قیمت سکه و دلار | امروز چه میشود

Submitted by admin on

ومین افت دلار در خرداد ثبت شد
شروع کاهشی در بازار ارز
به گزارش«دنیای بورس»، دنیای اقتصاد در گزارشی نوشت: بازار ارز هفته جدید را با کاهش قیمت آغاز کرد؛ روز شنبه دلار ۳۰ تومان از ارزش خود را از دست داد و به بهای ۱۷ هزار و ۶۶۰ تومان رسید. این دومین افت پیاپی دلار در خردادماه بود و موجب شد که عده‌ای از فعالان چنین نظری را مطرح کنند که دوران افزایشی بازار به سر رسیده و وقت اصلاح قیمت‌هاست.

بازار سکه و ارز| روزهای آینده دلار

Submitted by admin on

دنیای اقتصاد : در سومین روز کاری هفته، روند افزایشی دلار متوقف شد و سکه تمام بهار آزادی از مرز ۴ میلیون تومانی فاصله گرفت. روز دوشنبه، شاخص ارزی ۵ تومان افت قیمت را تجربه کرد و به بهای ۱۱ هزار و ۳۱۵ تومان رسید. این افت قیمتی در شرایطی به ثبت رسید که دلار سه افزایش متوالی را به ثبت رسانده بود و عده‌ای از معامله‌گران انتظار داشتند که حرکت این ارز به سوی مرز ۱۱هزار و ۵۰۰ تومانی ادامه پیدا کند.

در واکنش به توقف رشد دلار، سکه تمام بهار آزادی نیز راه کاهشی را در پیش گرفت و ۱۶ هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و به بهای ۳ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان رسید.

Subscribe to بازار دلار